خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس ترافیک کشور در گفت وگو با ایلنا:

در دهه اول محرم شاهد همکاری مثبت هیئات با پلیس بودیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۹

تجهیزات و تسهیلات لازم در اختیار هیئت ها قرار داده شده بود و هیئت ها موظف شدند پلیس یار به همراه خود داشته باشند و پلیس یار باید در چهاراه ها و معابر پر تردد توجه بیشتری داشت.

ایلنا: رییس پلیس ترافیک کشور گفت: در دهه اول محرم شاهد همکاری مثبت هیئات با پلیس بودیم که این امر باعث شد تا ترافیک شهری در این روزها به خوبی مدیریت شود.

محسن مهرایی رییس پلیس ترافیک کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با کنترل هیئت های عزاداری و جلوگیری از ایجاد ترافیک توسط آنها گفت: در دهه اول محرم و در شهرهای بزرگ و به طور ویژه در تهران تمهیدات لازم اندیشیده شده و پیش بینی های لازم برای جلوگیری از ترافیک توسط هیئت ها شده بود که خوشبختانه با همکاری بسیار خوب هیئات توانستیم ترافیک شهری را مدیریت کنیم.

مهرایی گفت: تجهیزات و تسهیلات لازم در اختیار هیئت ها قرار داده شده بود و هیئت ها موظف شدند پلیس یار به همراه خود داشته باشند و پلیس یار باید در چهاراه ها و معابر پر تردد توجه بیشتری داشت.

وی افزود: بانیان هیئات نیز همکاری خوبی با پلیس داشتند که هم ترافیک کمتری را شاهد بودیم و هم با رعایت ایمنی مشکلی برای کسی پیش نیامد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برخی افراد و راننده ها با تجمع در مقابل ایستگاههای صلواتی و با عدم توجه به تذکرات پلیس در محله ها نیز باعث ایجاد ترافیک شده بودند که ماموران ما با همکاری پلیس یاران توانستند به خوبی ترافیک شهرها را مدیریت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز