خبرگزاری کار ایران

با حضور جمع کثیری از مردم بندر امام/

جلسه علنی شورای اسلامی بندر امام برگزار شد

کد خبر : ۲۴۳۵۶

در جلسه علنی شورای اسلامی بندر امام، عصبانیت و اعتراض مردم به سوء مدیریت بحران اخیر، بارها این نشست را به چالش کشاند.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره): جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره)، روز گذشته و با حضور جمع کثیری از شهروندان، اعضاء شورای شهر، شهردار و نماینده اداره آبفا برگزار گردید.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، مصطفی نوری عضو شورای اسلامی، ضمن خوش آمدگویی به مردم، از آنان درخواست کرد تا در تمامی جلسات عمومی حضوری پررنگ داشته باشند.

وی در خصوص علت آبگرفتگی های اخیر، که محور جلسه بود گفت: بر اساس آمار، در طول یک سال، میزان بارندگی در کل استان 110 میلی متر می باشد که در بارندگی اخیر بندر امام بین 55 تا 60 میلی متر بارندگی داشتیم و همین مسأله باعث بروز مشکلاتی شد.

ولی مردم حاضر در این نشست، که بارها بصورت گروهی سوالات خود را مطرح می کردند و گویی از پاسخ تکراری مسوولین قانع نمی شوند سوالاتی را مطرح کردند که در نهایت پاسخ قانع کننده ای به این پرسشها ارائه نگردید.

شهردار بندر امام در این جلسه گفت: در همین شورا،برخی عمدا سعی در کارشکنی دارند. در شهری که برخی آلت دست برخی دیگر قرار می گیرند حقشان است که مورد خشم خدا واقع شوند.

گلمرادی در ادامه گفت: بعضی از اعضاء شورا می گویند، شهرداری پمپ دارد ولی نصب نکرده، باید بگویم اگر اینگونه است چرا شما که نماینده مردم هستید یقه ی مرا نگرفتید و توضیح نخواستید؟ ما 2 پمپ 20 اینچ خریداری کرده ایم که نصب آنان 6 ماه زمان می برد.

توسلی از اداره آبفا گفت: من شرمنده مردم هستم. فاضلاب بندر امام حدود 45 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که متأسفانه در سالهای قبل یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان اختصاص داده شده و اکنون از محل فروش اوراق مشارکت، حدود 30 میلیارد تومان اختصاص داده شده است و علت اینکه گرفتن اعتبار برای این شهر سخت است، بخش بودن آن است و اگر شهرستان شود مشکلات سریع تر حل می شود.

کلیت سوالات و اعتراضات مردمی این بود که سال هاست که مسوولین به ما وعده می دهند که دیگر آبگرفتگی تکرار نمی شود ولی هر سال می بینیم که از سال دیگر اوضاع بدتر می شود، وقتی هم اعتراض می کنیم، با انواع تهدیدها روبرو می شویم.

توسلی در پاسخ خبرنگار ایلنا که پرسیده بود چرا زمانی که جمعیت این شهر کم بود از لوله های 30 اینچ استفاده می شد ولی الان که جمعیت زیاد شده، لوله ی 10 اینچ کار می گذارند؟ گفت: این مسأله مربوط به گذشته است و ما امسال با عوض کردن مشاور، کار اصولی تری انجام می دهیم.

این جلسه حاشیه های دور از انتظار هم داشت که بنابه رعایت برخی ملاحضات، از انعکاس آن خودداری می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز