خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر خبرداد؛

تشکیل شورای هماهنگی اطلاع رسانی شهرستان رامسر َ

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۴۳۳

در این شورا از ظرفیت رسانه ها در حوزه های مختلف از جمله صدا و سیما، نشریات محلی، خبرگزاری ها، بانوان خبرنگار، خبرنگاران جوان، فعالین سایت ها و فضاهای مجازی استفاده شده است.

مسئول روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری رامسر گفت: در راستای استفاده از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران درزمینه اطلاع رسانی و ایجاد تعامل و هماهنگی و با توجه به اینکه رامسر جزو مقاصد برتر گردشگری کشور است در قالب برگزاری انتخابات شورای هماهنگی اطلاع رسانی شهرستان رامسر با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، عباس احمدی ماچیانی ادامه داد: در این شورا از ظرفیت رسانه ها در حوزه های مختلف از جمله صدا و سیما، نشریات محلی، خبرگزاری ها، بانوان خبرنگار، خبرنگاران جوان، فعالین سایت ها و فضاهای مجازی استفاده شده است.

وی اظهار داشت: شهرستان رامسر به لحاظ ظرفیت های ویژه گردشگری و موقعیت خاص و منحصر بفرد و دارا بودن برندی جهانی، سالانه میزبان کنفرانس ها، همایش ها، سمینارها و رویدادهای خبری ملی و بین المللی است و در این راستا تلاش خبرنگاران شهرستان شایسته تقدیر است.

احمدی، افزود: خوشبختانه خبرنگاران شهرستان رامسر در غرب مازندران به لحاظ عملکرد، تلاش های گستره خبری، وفاق و همدلی نمونه و الگو می باشند.

وی تصریح نمود: انتظار داریم با تشکیل این شورا و بهره مندی از نظرات یکایک خبرنگاران بتوانیم در عرصه اطلاع رسانی به موفقیت ها و دستاوردهای خوبی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز