خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌های شب آخر کنسرت عالم قاسیم‌ اف‎

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۵۸

عالم قاسیم اف در ابتدای برنامه و بعداز تاخیری یک ساعت و نیمه بالاخره روی صحنه آمد و درحالیکه هیچ یک از نوازنده‌های ارکستر بادی روی صحنه نبودند، به تنهایی و با نوازنده تارش به اجرای برنامه پرداخت.

آخرین سانس از اجرای برنامه کنسرت ارکستر بادی تهران با خوانندگی «عالم قاسیم اف» با بروز برخی اتفاقات به حاشیه کشیده شد و درحالیکه کنسرت فاصله چندانی با لغو نداشت، با پادرمیانی برخی چهره‌ها با یک ساعت و نیم تاخیر در تالار وحدت و به شرط حذف «فرقانه قاسیم اف»(دختر عالم قاسیم اف) روی صحنه برود.

به گزارش ایلنا؛ تهیه‌کنندگان این کنسرت که شب گذشته(۲۳ دی ماه) قرار بود راس ساعت ۱۸:۰۰ در تالار وحدت روی صحنه برود، یک ساعت پیش از آغاز کنسرت با حضور برخی مسئولان اماکن نیروی انتظامی و برخی تذکرات مبنی بر حضور دختر «عالم قاسم اف» تذکراتی را دریافت کردند و برنامه تا آستانه لغو پیش رفت.

درحالیکه بیش از یک ساعت و نیم از ساعت اعلام شده می‌گذشت و مردم زیادی در بیرون تالار وحدت پشت درب‌های بسته حضور داشتند، ‌ وساطت برخی چهره‌ها باعثشد مسئولان اماکن نیروی انتظامی به شرط حذف دختر این خواننده شهیر آذربایجانی، اجازه ورود به مردم بدهند تا کنسرت با کنداکتوری متفاوت و شیوه‌ای متفاوت‌تر نسبت به دو شب گذشته روی صحنه برود.

عالم قاسیم اف در ابتدای برنامه و بعداز تاخیری یک ساعت و نیمه بالاخره روی صحنه آمد و درحالیکه هیچ یک از نوازنده‌های ارکستر بادی روی صحنه نبودند، به تنهایی و با نوازنده تارش به اجرای برنامه پرداخت.

وی در ابتدای برنامه با عذرخواهی از همه حاضرین رو به جمعیت حاضر در سالن گفت: به قوانین ایران احترام می‌گذارم اما در هیچ کجای دنیا این رفتارها درمورد بانوان اعمال نمی‌شود.

وی ضمن عذرخواهی از همه حاضرین بایت معطلی در سرمای بیرون سالن از نهایت سعی‌اش برای ساختن شبی پرخاطره خبر داد.

در این بین «فرقانه قاسیم اوف» که در تمام طول برنامه در اتاق بک استیج و در اطراف صحنه نشسته بود، با انرژی و لبخند تمام به پدرش انرژی می‌داد و در گفتگوی کوتاه درباره این رفتار و این اتفاق گفت: اجازه بدهید در این‌باره اظهارنظری نکنم. فعلا پدرم روی صحنه است و باید حواسم به او باشد. به هر حال این اجرا به صورت فی‌البداهه صورت گرفت و او در شرایطی قرار گرفته که اصلا پیش‌بینی نشده بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون در برنامه‌هایی که در اقصی نقاط جهان داشته چنین اتفاقی را مشاهده کرده بود یا خیر نیز گفت: ‌به هیچ وجه. اولین بار که با چنین فضایی رو به رو شدم و الان در شرایط روحی خوبی نیستم و باید به پدرم که روی صحنه است کمک و انرژی بدهم. جمله آخرم هم این است که مردم با مهر و مهربانی دارید. دو شب اول برنامه برای من بی‌نظیربود. قدر این مردم هنر دوست را باید بدانید.

در اواخر اجرای «عالم قاسیم اف» ارکستر بادی تهران روی صحنه آمد و چند قطعه را طبق برنامه قبلی اجرا کرد.

نکته حائز اهمیت این بود که «قاسم اف» در نبود دخترش سعی به اجرایی قوی داشت و در بخش‌هایی از برنامه نیز با حاضران در سالن به زبان آذری شوخی می‌کرد تا فضای سنگین سالن راحت‌تر شود.

سینا ذکایی در انتهای برنامه پشت تریبون قرار گرفت و ضمن عذرخواهی از تمام حاضران در سالن بابت اتفاقات ناخوشایند پیش آمده، تاسف و ناراحتی شدید خود و اعضای گروه را به حاضران در سالن اعلام کرد و بابت مسائل بوجود آمده معذرت خواهی کرد.

ذکایی در انتهای برنامه به پاس احترام به حضور «فرقانه قاسیم اف» درکنار صحنه، هنگامی که کنسرت به اتمام رسیده بود از این بانوی هنرمند درخواست کرد که روی صحنه بیاید و در این لحظه بودکه حاضرین در سالن به شدت به تشویق وی پرداختند و «عالم و دخترش» روی صنه حاضر شدند و ضمن ابراز احساسات به جمعیت حاضر صحنه را ترک کردند.

علی ترابی، سینا حجازی، آتش تقی پور، ‌ میترا حجار، امیر عظیمی، سامان احتشامی و… ازجمله چهره‌های حاضر در سالن بودند.

هیچ عکاسی اجازه تصویربرداری از این برنامه را نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز