خبرگزاری کار ایران

بحرین کمتر از قطر و امارات نیست؛

معینی: مقابل قطر باید با تمرکز بازی کنیم / استرس نقطه ضعف ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۶۰

تیم ملی بعد از آنکه ۲ گل از بحرین پیش افتاد با تدابیر کادرفنی توانست بازی را کنترل کند، بحرینی ها هم فقط در ۱۰ دقیقه پایانی توانستند بازی را در اختیار بگیرند.

کارشناس فوتبال گفت: با توجه به حساسیتی که در بازی ایران و بحرین وجود داشت، تیم ملی بازی را محتاط آغاز کرد، اما به تدریج بازی را در دست گرفت و توانست پیروز میدان شود.

فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پیروزی ۲ برصفر تیم ملی مقابل بحرین بیان داشت: تیم ملی بعد از آن که ۲ گل از بحرین پیش افتاد با تدابیر کادر فنی توانست بازی را کنترل کند. بحرینی‌ها هم فقط در ۱۰ دقیقه پایانی توانستند بازی را در اختیار بگیرند و تیم ما را تحت فشار قرار دهند، اما در مجموع ملی‌پوشان ما بازی خوبی ارائه دادند و در نهایت هم با کسب ۳ امتیاز مزد زحمات خود را گرفتند.

وی درخصوص نقاط ضعف تیم ملی در دیدار برابر بحرین گفت: در کل بازی راضی‌کننده‌ای از تیم ملی شاهد بودیم. نقاط ضعف هم حتما برای بازی با قطر برطرف خواهد شد. نقطه ضعف ما در بازی نخست ناشی از استرس ملی‌پوشان بود که به حساسیت بازی با بحرین برمی‌گشت، چرا که بازی با بحرین همیشه برای ما دارای حساسیت‌های خاصی است، در ثانی بازی‌ اول در هر تورنمنتی مهم است، همین موضوع باعثشده بود بازیکنان ما با استرس بازی را شروع کنند.

معینی اضافه کرد: این استرس باعثشده بود تیم ملی در رد و بدل کردن پاس‌های صحیح و انجام کارهای تیمی ایده‌آل نباشد. ما حتی اجازه می‌دادیم بازیکنان بحرین بین خطوط تیمی ما با یکدیگر پاس‌کاری کنند و این جالب نیست. البته این را هم بگویم بحرین چیزی کمتر از قطر و امارات نداشت و ملی‌پوشان پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند.

این کارشناس فوتبال درخصوص دیدار تیم ملی مقابل بحرین گفت: اینکه قطر ۴ گل از امارات خورده، دلیلی نمی‌شود بگوییم تیم ضعیفی است، بلکه باید با تمرکز بالا مقابل این تیم ظاهر شویم، ضمن اینکه در خط دفاعی به ویژه در یارگیری مهاجمان‌حریف باید بیشتر دقت کنیم.

معینی خاطرنشان کرد: تا اینجای کار استرالیا و ژاپن تیم‌های خوبی نشان دادند و در این شرایط ایران می‌تواند جزو ۴ تیم نهایی جام‌ملت‌ها باشد و حتی اگر اتفاقات غیر مترقبه نباشد شانس فینالیست‌شدن را هم دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز