خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی 2 هزار و 721 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله زده اهر پایان یافت

کد خبر : ۲۳۱۶۹

به منظور تسریع در نگه داری احشام دامداران مناطق زلزله زده در محل مناسب در مقابل سرما و نگهداری در فصل زمستان، احداث اماکن دامی پیش ساخته برابر نقشه های تیپ سپاه و بنیاد بتن، تعداد 2215 باب اماکن دامی پیش ساخته با کمک های بلاعوض دولت احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایلنا - اهر: مدیر جهادکشاورزی شهرستان اهر از اتمام عملیات اجرایی 2 هزار و 721 واحد اماکن دامی در مناطق زلزله زده شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهر، آیت عبادپور صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: به منظور تسریع در نگه داری احشام دامداران مناطق زلزله زده در محل مناسب در مقابل سرما و نگهداری در فصل زمستان، احداث اماکن دامی پیش ساخته برابر نقشه های تیپ سپاه و بنیاد بتن، تعداد 2215 باب اماکن دامی پیش ساخته با کمک های بلاعوض دولت احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی بابیان اینکه برای احداث این اماکن دامی بالغ بر 69 میلیارد ریال از محل کمک های بلاعوض دولت مساعدت شده است افزود: تاکنون تعداد 5 هزارو 923 پرونده متقاضیان احداث اماکن دامی تکمیل گردیده است که از این تعداد 4 هزارو 825 پرونده به بانک کشاورزی جهت پرداخت تسهیلات واحداث اماکن دامی دایمی ارسال شده است.

عبادپور همچنین از اتمام عملیات اجرایی 506 واحد اماکن دامی توسط خود بهره برداران این شهرستان خبر داد و از تمامی دامداران خسارت دیده ناشی از زلزله درخواست نمود: در اسرع وقت با مراجعه به بانک کشاورزی نسبت به تکمیل پرونده تسهلات بانکی اقدام و با همکاری و نظارت کارشناسان این مدیریت نسبت به احداث اماکن دامی خود اقدام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز