خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

شورای هماهنگی بانوان و خانواده در سطح ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تشکیل می شود

کد خبر : ۲۳۱۶۳

اگر برابر با قوانین و ظرفیت های موجود از توانمندی های بانوان استفاده کنیم شاهد اقدامات قابل توجهی در امورات و برنامه های کاری خواهیم بود.

ایلنا - تبریز: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بهره مندی از توانمندی های بانوان در تمامی عرصه ها از برنامه های راهبردی این اداره کل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یونس فاتح در نشست تخصصی منطقه ای امور بانوان مجموعه ادارات و سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی با اشاره به مزیت های ادغام و برگزاری نشست تخصصی بانوان گفت: برگزاری این نشست ها شتاب بیشتری برای انجام وظایف و ماموریت های وزارت برای ما داده است.

وی افزود: تشکیل 24 جلسه شورای هماهنگی ادارات و سازمان ها، تشکیل جلسات راهبردی شورای هماهنگی در سطوح مختلف نمونه ای از مشارکت و همدلی و وفاق برای انجام ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد که با همکاری سازمان ها و ادارات این همکاری برکات زیادی را به همراه خواهد داشت.

فاتح بهره مندی از نظارت و توانمندی بانوان در تمامی عرصه ها را ضروری توصیف کرد و از توجه جدی این اداره کل برای مشارکت و سپردن مسئولیت های اداری به بانوان خبر داد.

وی با اشاره به برنامه های جامع توسعه زنان افزود: اگر برابر با قوانین و ظرفیت های موجود از توانمندی های بانوان استفاده کنیم شاهد اقدامات قابل توجهی در امورات و برنامه های کاری خواهیم بود.

فاتح از تشکیل شورای هماهنگی بانوان و خانواده در سطح ادارات و سازمان های تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: این استان از لحاظ تنوع ابداعات و توانمندی ها از ظرفیت ویژه ای برخوردار است.

وی به ایفای نقش بانوان در جهت رفع مشکلات اشاره کرد و گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان علاوه بر همفکری بانوان در امورات و ماموریت ها از نظرات ارزشمند آنان در برنامه های راهبردی بهره برده است و این نشان از توجه جدی به جایگاه و نقش بانوان در این اداره کل می باشد که هم در سطوح مدیریتی و نیز در تصمیم گیری نقش بسزایی را ایفا نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز