خبرگزاری کار ایران

127 طرح كشاورزی در دهلران وام دریافت كردند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۱

اجرای این طرح ها زمینه اشتغال 250 نفر از جوانان جویای كار و دانش آموخته های كشاورزی دهلران را فراهم می كند.

ایلنا - ایلام: غلام علیدادی در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار كرد: عمده این طرح ها در بخش های مرغداری، دامداری، مكانیزاسیون، صنایع تبدیلی و زراعت است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا وی افزود: اجرای این طرح ها زمینه اشتغال 250 نفر از جوانان جویای كار و دانش آموخته های كشاورزی دهلران را فراهم می كند.

وی ادامه داد: این طرح ها باعث رونق كشاورزی، افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار می شود.

علیدادی بیان كرد: صاحبان زمین های كشاورزی آبخور سد دویرج و میمه در حال دریافت بیمه كشاورزی هستند و موضوع پرداخت بیمه به زمین های زراعی دشت عباس نیز در حال پی گیری است.

سرپرست فرمانداری دهلران همچنین از پیشرفت 80 درصدی شبكه گاز شهری دهلران خبر داد و گفت: روند اجرایی خط انتقال گاز از خوزستان به دهلران نیز در حال اجراست.

علیدادی افزود: كار علمك گذاری گاز خانگی بزودی در شهر دهلران آغاز می شود.

وی گفت:سد دویرج، كارخانه سیمان وكنارگذر دهلران از پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال هستند.

علیدادی با اشاره به فصل كاشت محصولات كشاورزی گفت: مدیریت آب كرخه برای اختصاص آب مورد نیاز به اراضی تحت پوشش شبكه های آن از موارد قابل پیگیری است.

سرپرست فرمانداری دهلران به اقدامات ستاد تنظیم بازارشهرستان اشاره و گفت:با توجه به نظارت هدفمند ومستمر متولیان شاهد ثبات قیمت ها در بازار هستیم.

وی بر راه اندازی بازارچه مرزی دهلران، حل مشكلات بیمه كشاورزان دشت عباس، تسریع در عملیات اجرایی خط انتقال گاز به دهلران، مدیریت آب كرخه، تسریع در عملیات اجرایی جاده چمسرخ وپیگیری پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال تاكید كرد.

امام جمعه دهلران نیز با تسلیت ایام تاسوعا وعاشورا گفت:مهمترین درس عاشورا برای ما ولایت مداری وتوجه به اسلام بود.

سید محسن موسوی افزود: توجه به توسعه ومرمت راههای شهرستان با توجه به اهمیت آن از مواردی است كه نیازمند تلاش و كوشش و پیگیری است.

وی با اشاره به شركت های حوزه شهرستان گفت:بكار گیری نیروهای بومی در این شركت از مهمترین راهكارها در اشتغال جوانان منطقه است.

موسوی خواستار اعمال حق گرمسیری تعرفه های برق،رسیدگی به مسائل بهداشتی شهرستان وتجهیزات آن،پیگیری مصوبات سفرهای استانی ومسائل كشاورزان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز