خبرگزاری کار ایران

نماینده دهلران:

دشمن امروز وارد عرصه جنگ اقتصادی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۸

احمدی از پرداخت 70 درصدی بیمه محصولات كشاورزی خبرداد و گفت: موضوع بیمه كشاورزان دشت عباس نیز در حال پیگیری است.

ایلنا - ایلام: علی محمد احمدی در نشست شورای اداری دهلران اظهار كرد: دشمن همیشه در صدد توطئه علیه نظام و انقلاب است؛ و امروز نیز از ابزار اقتصادی برای نیل به هدف های شوم خود استفاده می كند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا احمدی ادامه داد: دشمن با اعمال فشارهای همه جانبه دنبال گرفتن امتیاز از نظام است؛ اما باید بداند مردم ما همان مردمی است كه شعار هیهات منه ذله را دنبال می كند و دشمنان را در رسیدن به اهداف ناكام خواهند گذاشت.

نماینده دهلران با اشاره به تلاش دولت و شخص رییس جمهوری برای رصد كردن طرح های عمرانی كشور گفت: مدیران باید با جدیت تمام پی گیر اجرا و تكمیل مصوبه ها و پروژه های عمرانی باشند؛ تا روند توسعه و پیشرفت استان ایلام با شتاب بیشتری دنبال شود.

احمدی تاكید كرد: باید تلاش كرد تا اعتبارهای لازم برای اجرای این طرح ها جذب شود.

وی بر مدیریت متمركز سد كرخه تاكید كرد و گفت:این موضوع در سطح وزارت برای توسعه وترقی كشاورزی در منطقه پیگیری می شود.

احمدی از پرداخت 70 درصدی بیمه محصولات كشاورزی خبردادوگفت:موضوع بیمه كشاورزان دشت عباس نیز در حال پیگیری است.

این نماینده مجلس از روند پیشرفت فیزیكی خط انتقال گاز به دهلران انتقاد كرد و گفت: با توجه به قرارداد بسته شده با پیمانكار طرح بزودی روند اجرای آن نیز شتاب می گیرد.

احمدی به جاده چمسرخ-حاضرمیل اشاره كرد و گفت:با توجه به درصد پیشرفت اعتبارات به این پروژه تزریق می شود وتلاش می شود با توجه به اهمیت این مسیر در ارتباط استان ایلام با خوزستان وكاهش مسافت زرین آباد تا دهلران روند عملیات اجرایی آن تسریع شود.

وی گفت: بازارچه مرزی دهلران از نیازهای منطقه است كه باید با فراهم كردن جاذبه هایی رغبت طرف عراقی را برای راه اندازی آن ایجاد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز