خبرگزاری کار ایران

تساوی نتیجه عادلانه‌ای نیست؛

بنیتس: توجهی به صدای هواداران نداشتم

کد خبر : ۲۳۰۵۷

تضمین می‌دهم در طول برگزاری بازی، بر روی مسابقه تمرکز داشتم و به هواداران گوش نمی‌دادم.

سرمربی جدید چلسی مدعی شد توجهی به صدای هواداران آبی‌های لندنی در هنگام دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی نداشته است.

به گزارش ایلنا، رافائل بنیتس با بیان این مطلب اظهار کرد: تضمین می‌دهم در طول برگزاری بازی،  بر روی مسابقه تمرکز داشتم و به هواداران گوش نمی‌دادم. نمی‌دانم آیا آنها چیزهایی بر زبان آورده‌اند یا نه. برای من مهمترین چیز، تیم و عملکرد تیم در زمین چمن بود.

وی ادامه داد: از حرکات بدن من می‌توانید درک کنید کاملا بازی را تحت کنترل داشتم. سعی می‌کردم به بازیکنانم نکاتی را یادآوری کنم. ما بازی سختی مقابل یک تیم خوب داشتیم ولی تساوی در پایان یک مسابقه، نتیجه عادلانه‌ای نیست ولی مقابل یک تیم تراز اول مهمترین چیز این است که دروازه تیم را بسته نگاه دارید. روحیه و ذهنیت تیم ما و عملکرد بازیکنان ما در زمین مسابقه کاملا مثبت و خوب بود.

بنیتس همچنین تاکید کرد: کاملا مشخص بود بازیکنان تیم ما به شدت تلاش می‌کنند، چه پا به توپ و چه بدون توپ. آنها عملکرد مثبتی در زمین به نمایش گذاشتند.

وی در پایان متذکر شد: زمانی که دفاع می‌کنید، خیلی تلاش نمی‌کنید ولی بازیکنان ما تلاش می‌کردند و فرصت‌هایی را هم مقابل تیم منچسترسیتی خلق کردیم. آنها هم چندین فرصت داشتند ولی می‌شد به راحتی روحیه و ذهنیت خوب در میان بازیکنان ما را مشاهده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز