خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضائیه خبر داد:

جبران کمبودهای دادگستری اصفهان باجذب ۶۰۰ قاضی جدید

کد خبر : ۲۳۰۵۳

ثابت نبودن نرخ ارز فرصت را برای برخی سودجویان فراهم کرده که اداره کل تعزیرات باید با عزمی جدی به کنترل بازار و برخورد با افراد سودجو بپردازد.

اصفهان – ایلنا: معاون اول قوه قضائیه از جذب ۶۰۰ قاضی در دادگستری استان اصفهان تا پایان سال، خبر داد و گفت: امیدواریم با جذب این تعداد نیرو، بسیاری از مشکلات و کمبود‌ها در این دستگاه جبران شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الاسلام ابراهیم رییسی با تاکید بر اینکه برقراری هرچه بهتر حق و عدالت از اهداف اصلی قوه قضائیه است، افزود: برای جلب اعتماد عمومی، کارآمدی بیشتر و افزایش رضایتمندی مردم، لازم است همکاران دستگاه قضایی تلاش خود را مضاعف کنند.

وی آمارهای به دست آمده در این دستگاه را نشان دهنده کاهش ۹ درصدی پرونده‌های ورودی سال ۹۱ در مقایسه با سال گذشته دانست و تصریح کرد: کاهش آمار ورودی‌های دادگستری کل استان اصفهان را قابل توجه بوده و لازم است تحلیلی آماری در این خصوص ارائه شود.

معاون اول قوه قضائیه همچنین با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازار گفت: ثابت نبودن نرخ ارز فرصت را برای برخی سودجویان فراهم کرده که اداره کل تعزیرات باید با عزمی جدی به کنترل بازار و برخورد با افراد سودجو بپردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز