خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا به ایلنا خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۳۰

در ۴۸ ساعت گذشته بیش از یک تن و ۵۹۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران مرزبانی ناجا کشف شد و همچنین مرزبانان توانستند از ورود کالاهای ضد فرهنگی و ممنوعه نیز جلوگیری کردند.

ایلنا: معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بیش از یک تن و ۵۹۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط ماموران مرزبانی ناجا کشف شد و همچنین مرزبانان توانستند از ورود کالاهای ضد فرهنگی و ممنوعه نیز جلوگیری کردند.

سردار شرفی معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: شب گذشته با انجام عملیات و درگیری با قاچاقیان مواد مخدر در سراوان ۲۰۰کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد که قاچاقچیان نیز متاسفانه از مرز گریختند.

وی اظهار داشت: عملیات انجام شده در سراوان در تاریکی شب صورت گرفت و عمدتا قاچاقچیان مواد مخدر شب‌ها حرکت می‌کنند و این دسته قاچاقچی پس از مواجهه با ماموران مرزی مواد مخدر را‌‌ رها کرده و متواری شدند.

وی افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته نیز یک تن مواد مخدر توسط ماموران مرزبانی ناجا کشف شد و همچنین مرزبانان توانستند از ورود کالاهای ضد فرهنگی و ممنوعه نیز جلوگیری کردند.

شرفی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته همچنین ۱۰۸۳۰ لیتر سوخت قاچاق کشف و همچنین ۴۶ متجاوز مرزی که عمدتا متجاوزان افغانی بودند در مرزهای شرقی و جنوب شرقی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در ایام تعطیلات گذشته ۳۷نفر عابر غیر مجاز در مرز‌ها داشته‌ایم که به نظر می‌رسد این تعد اد به دلیل ایام تاسوعا و عاشورا باشد که برخی به قصد زیارت قصد عبور داشته‌اند که توسط پلیس مرزبانی ناجا از خروج آن‌ها ممانعت به عمل آمد.

معاون عملیات فرماندهی مرزبانی ناجا تاکید کرد: مرزبانان ما توانستند از ورود گروههای تروریستی ممانعت به عمل آورده و ۱۰۰ نفر را در این رابطه دستگیر کردند و تعدادی اقلام ضد امنیتی نیز از این افراد کشف و ضبط شد.

وی تاکید کرد: همچنین در ۴۸ ساعت گذشته مرزبانان ناجا طی عملیاتهای مجزا توانستند دو باند اقلام دارویی غیر استاندارد را کشف کنند.

شرفی در پایان گفت: محموله‌های قاچاق پس از کشف و ضبط در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار می‌گیرند که به عنوان مثال سوخت کشف شده به وزارت نفت و محموله‌های دارویی به وزارت بهداشت تحویل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز