خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه آمل خبر داد:

بهسازی و آسفالت محورهای روستایی شهرستان آمل

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۲

شهرستان آمل با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به تبع تنوع فرآورده های كشاورزی، مسئله راههای مناسب روستایی در آن یكی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین است.

ایلنا- آمل:رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از عملیات بهسازی و آسفالت محورهای روستایی این شهرستان به طول 2 كیلومتر و با صرف اعتباری بالغ بر 2000 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل، مهندس علیرضا یوسفی با بیان این مطلب افزود: شهرستان آمل با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی و به تبع تنوع فرآورده های كشاورزی، مسئله راههای مناسب روستایی در آن یكی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین بوده، از این رو این اداره در زمینه حفظ، نگهداری و ایمن سازی محورهای مذكور اقدامات گسترده و درخور توجه ای را در دست اجرا دارد. مهندس یوسفی در ادامه به عملیات بهسازی و آسفالت محورهای روستایی " سائیج محله "، " لهاش " , "یوردینان" در بخش مرکزی این شهرستان اشاره و تصریح كرد: با بهسازی و آسفالت محورهای روستایی فوق بیش از 350 خانوار در این منطقه از نعمت یك راه مناسب و ایمن بهره مند شدند.

مهندس یوسفی در ادامه از احداث دو دهانه پل باکسی در محور روستایی "بلیران" این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تخریب پل مذکور در سیل اخیر این اداره در اولین فرصت نسبت به احداث پل جدید اقدام نموده و در حال حاضر نیز با احداث پل جدید بازگشایی و تردد در محور مذکور برقرار شده است.

گفتنی است از 7766 كیلومتر راه روستایی موجود در استان مقدار 755 كیلومتر در شهرستان آمل قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز