خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر انگلیس-هفته۱۳؛

یونایتد به تنهایی در صدر؛ آغاز ناامیدکننده بنیتس

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۴

منچستریونایتد با 30 امتیاز در صدر ایستاده و منچسترسیتی با 29 امتیاز در تعقیب این تیم قرار دارد و وست‌برومویچ هم با 26 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس در حالی پیگیری شد که شاگردان سرآلکس فرگوسن با توقف من سیتی مقابل چلسی صدر جدول را به تنهایی از آن خود کردند و البته این صدرنشینی را مدیون رافا بنیتس سرمربی آبی‌های لندنی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شب دوم از هفته سیزدهم لیگ برتر جزیره با 4 دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار آبی‌های لندنی با هدایت رافا بنیتس سرمربی جدید خود مقابل من سیتی و تفکرات مانچو صف‌آرایی کردند که این دیدار در نهایت بدون اینکه توپی از خط دروازه عبور کند با تساوی به پایان رسید تا فرگوسن و شاگردانش را خوشحال کند چرا آنها را در صدر جدول ابقا کرد.

این نخستین دیداری بود که چلسی با اندیشه‌های بنیتس وارد میدان می‌شد و البته اندیشه‌های این مرد اسپانیایی تبار راه به جایی نبرد و چلسی همچنان نشانی از تیم قهرمان اروپا ندارد. در دیگر دیدار مهم شب گذشته تاتنهام هم بعد از مدت ها خودی نشان داد و موفق شد با 3 گل از سد وستهام نگون‌بخت گذشت.

به این ترتیب هفته سیزدهم لیگ برتر جزیره هم پرونده‌اش با صدرنشینی شاگردان فرگوسن بسته شد و تیم‌ها چشم به هفته‌های آینده دوخته‌اند تا جدول رقابت‌ها را دستخوش تغییرات تازه‌تری کنند.

در حال حاضر در جدول رقابت‌های لیگ برتر جزیره منچستر یونایتد با 30 امتیاز در صدر ایستاده و منچستر سیتی با 29 امتیاز در تعقیب این تیم قرار دارد و وست‌برومویچ هم این فصل در حد مدعی ظاهر شده و با 26 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

نتایج کامل دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر جزیره به این شرح است:

شنبه 04 آذر

وست برومویچ 4- ساندرلند 2

نوریچ یک- اورتون یک

کوئینز پارک یک- منچستریونایتد 3

فولام صفر - استوك سیتی یک

ردینگ2-ویگان 3

آرسنال صفر- استون ویلا صفر

یکشنبه 05 آذر

لیورپول صفر - سوانسی صفر

نیوکسل صفر - ساوتهمپتون2

منچسترسیتی صفر - چلسی صفر

وستهام یک- تاتنهام3 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز