خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان:

شهیدان دوران دفاع مقدس در فولاد مبارکه به خاک سپرده می‌شوند

کد خبر : ۲۲۹۳۷

امروز حفظ سنگر تولید و چرخه اقتصاد کشور، نوع دیگری از جنس مبارزه با دشمنان نظام و مستکبران است و چنانچه بتوانیم نقش خود را در این بخش نیز مانند دوران دفاع مقدس بخوبی ایفا کنیم، نه‌تن‌ها در جبهه‌های جنگ بلکه در سنگر اقتصاد هم توانسته‌ایم بر دشمن پیروز شویم.

اصفهان – ایلنا: مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به درخواست فولاد مبارکه برای خاکسپاری پیکر تنی چند از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در این شرکت، گفت: پس از بررسی‌های لازم این کار درآینده نزدیک انجام می‌شود تا فضای معنوی حاکم بر فولاد مبارکه ارتقاء یابد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سردار سید احمد موسوی در جریان بازدید از خطوط تولید فولاد مبارکه تاکید کرد: امروز حفظ سنگر تولید و چرخه اقتصاد کشور، نوع دیگری از جنس مبارزه با دشمنان نظام و مستکبران است و چنانچه بتوانیم نقش خود را در این بخش نیز مانند دوران دفاع مقدس بخوبی ایفا کنیم، نه‌تن‌ها در جبهه‌های جنگ بلکه در سنگر اقتصاد هم توانسته‌ایم بر دشمن پیروز شویم.

وی فولاد مبارکه را مولود انقلاب، یادگار دوران دفاع مقدس و باعث افتخار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس، فولاد مبارکه شهدای گرانقدری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده که به وضوح می‌توان آثار پرخیرو برکت این عزیزان را در تولید وفضای معنوی بسیار خوب حاکم بر این شرکت احساس کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان، بخش دیگری از زمان حضور خود در فولاد مبارکه را به بازدید از موزه یادواره شهدا و بررسی برنامه‌های آتی فولاد مبارکه در خصوص تکریم هرچه بیشتر شهدا بویژه شهدای این شرکت اختصاص داد و ضمن قدردانی از این اقدامات اظهار داشت: بنا بر درخواست فولاد مبارکه در آینده نزدیک پیکر تنی چند از شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس در این شرکت به خاک سپرده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز