خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در ورزشگاه‌آزادی برگزارشد؛

تمرینات تاکتیکی ملی‌پوشان زیر نظر کی‌روش / حضور غیرمنتظره بیک‌زاده

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۵۴

تمرینات آماده سازی تیم ملی برای دیدار تدارکاتی روز سه‌شنبه مقابل کره جنوبی صبح امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی پیگیری شد.

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی برای دیدار تدارکاتی روز سه شنبه مقابل کره جنوبی صبح امروز در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تمرینات تیم ملی از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز با حضور ۲۴ بازیکن آغاز شد و بازیکنان زیر نظر کارلوس کی روش تمرینات تاکتیکی را پیگیری کردند.

پس از حضور بازیکنان در زمین سه دروازه بان تمرینات خود را به شکل جداگانه در گوشه ای از زمین آغاز کردند و ۲۱ بازیکن دیگر این تیم نیز زیر نظر مربیان تمرینات خود را با دویدن و سپس انجام حرکات نرمشی پیگیری کردند.

سپس بازیکنان تیم ملی به دو گروه تقسیم شده و در دو نیمه زمین به اجرای کارهای تکنیکی و پاس های تک ضرب، کوتاه و سریع پرداختند. حضور هاشم بیک زاده ملی پوش مصدوم تیم فوتبال ایران در جمع ملی پوشان از نکات جالب این تمرینات است.

بیک زاده در این تمرینات کاور زرد رنگی به تن داشت تا با توجه به این تمایز رنگی از سایر ملی پوشان متمایز باشد تا دچار مصدومیت مجدد نشود.

تیم ملی فوتبال ایران ۲۷ آبان ماه در دیداری تدارکاتی میزبان کره جنوبی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز