خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین كنگره كاربردی مهندسی پزشکی، علوم و صنایع وابسته در مشهد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۲۵

دومین كنگره كاربردی مهندسی پزشکی، علوم و صنایع وابسته با همكاری مركز پژوهش های كاربردی نور و فید بك، علوم اعصاب ورفتار (آرن) در مشهد برگزار می‌شود.

ایلنا - مشهد: دومین كنگره كاربردی مهندسی پزشکی، علوم و صنایع وابسته با همكاری مركز پژوهش های كاربردی نور و فید بك، علوم اعصاب ورفتار (آرن) در مشهد برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از مشهد، گروه مهندسی برق دانشگاه فردوسی مشهد، گروه اعصاب و روان آرن، دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری مرکز پژوهش های کاربردی نوروفیدبک، علوم اعصاب و رفتار دانشگاه فردوسی مشهد و مرکز تخصصی بین المللی پارند، دومین کنگرۀ کاربردی مهندسی پزشکی، علوم و صنایع وابسته را از تاریخ ۷لغایت ۱۰آذرماه ۱۳۹۱و همزمان با برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، دارویی، بیمارستانی، طب ورزشی و صنعت سلامت مشهد، در محل سالن همایش های نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد نمود.

بنا به اطلاعات سایت كنگره به آدرس: www.cbme.ir، به پاس ارج نهادن به اشتیاق علم آموزی دوستان علاقه مند و اعضای خانوادۀ بزرگ گروه اعصاب و روان آرن، شرکت در این کنگرۀ بزرگ علمی برای افرادی که تا پایان آذرماه ۱۳۹۱در برنامه ها و کارگاههای آموزشی گروه اعصاب و روان آرن شرکت داشته اند، رایگان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز