خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در جلسه هیات دولت:

صهیونیست‌ها برای نجات خود جنگ را شروع کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۲

وقت آن رسیده است که دولت‌های غربی که بیش از شصت سال به طور نامحدود و بدون شرط از صهیونیست‌های اشغالگر فلسطینی و جنایات آنان حمایت کرده‌اند موضع و رفتار خود را اصلاح کنند.

رییس‌جمهور با بیان اینکه رسالت اصلی صهیونیست‌ها ایجاد بحران، اشغال، جنگ و خونریزی است، گفت: امروز آنان برای نجات خودشان جنگ را شروع کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیات دولت با ابراز انزجار از حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه و محکومیت این حملات اظهار داشت: صهیونیست‌ها در گذشته سه جنگ به راه انداخته‌اند و در سال‌های اخیر نیز به لبنان و غزه حمله کردند و پس از آن خیال خام تهاجم علیه سایر کشورهای منطقه را در ذهن خود می‌پروراندند.

رییس‌جمهور تصریح کرد: آنان امروز به پایان راه رسیده‌اند. بهتر است پرونده خود را سیاه‌تر نکنند و صحنه را به نفع عدالت و آزادی و مردم ترک نمایند. به نظرم وقت آن رسیده است که دولت‌های غربی که بیش از شصت سال به طور نامحدود و بدون شرط از صهیونیست‌های اشغالگر فلسطینی و جنایات آنان حمایت کرده‌اند موضع و رفتار خود را اصلاح کنند و اجازه دهند که ملت فلسطین سرنوشت خود را تعیین نمایند، این برای آن‌ها بهتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز