خبرگزاری کار ایران

حیدری در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

ارائه خدمات ویژه پزشکی به عزاداران حسینی در کربلا

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۷

دو گروه پزشکی شامل (۵۰) پزشک- پیراپزشک و.... از (۷محرم) تا (۱۳ محرم) به زائران حرم مطهر سید الشهدا در کربلای معلی خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می‌کنند.

ایلنا: معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت از اعزام دو گروه ویژه پزشکی به عتبات عالیات به منظور ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران حرم مطهر امام حسین (ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد.

علی حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با اعزام تیم‌های پزشکی در عتبات عالیات، گفت: دوگروه پزشکی شامل (۵۰) پزشک- پیراپزشک و.... از (۷محرم) تا (۱۳ محرم) به زائران حرم مطهر سید الشهدا در کربلای معلی خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می‌کنند.

معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در رابطه با افراد متخصص اعزامی جهت خدمت رسانی افزود: پزشکان جراح، متخصصان داخلی، متخصصان امور زنان- متخصص اطفال--پزشکان عمومی، پرستار به این مناطق اعزام می‌شوند و به زائران ایرانی خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: یک گروه پزشکی در بین الحرمین و یک گروه دیگر در خیابان جمهوری در شهر کربلا در مسیر تردد زائران مستقر شده‌اند و به زائران حرم مطهر امام حسین (ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می‌کنند.

معاون عتبات عالیات مرکزپزشکی حج و زیارت تاکید کرد: گروه‌های امدادی و پزشکی فقط ویژه زائران ایرانی نیستند و به همه زائران حرم مطهر امام حسین (ع) در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات عرضه می‌کنند.

حیدری در رابطه با خدمات سال گذشته مرکز پزشکی، گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، سال گذشته بیش از هفده هزار زائر حرم مطهر امام حسین (ع) از گروه‌های ویژه پزشکی مرکزپزشکی حج و زیارت مستقر در اطراف حرم خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز