خبرگزاری کار ایران

مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی دانشجو می پذیرد

کد خبر : ۲۱۴۴۳

سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه تبریز از پذیرش دانشجو در 5 رشته تحصیلی برای مراکز علمی کاربردی این واحد در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

ایلنا - تبریز: سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه تبریز از پذیرش دانشجو در 5 رشته تحصیلی برای مراکز علمی کاربردی این واحد در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

اسماعیل خیری زاده با اعلام این مطلب گفت: تعداد 200 نفر دانشجو در رشته های کارشناسی حرفه ای برنامه نویسی تحت وب، طراحی صفحات وب و مهندسی فناوری اطلاعات در مرکز تبریز و تعداد 100 نفر در رشته های کارشناسی حرفه ای مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی طراحی صفحات وب در مرکز ملکان جذب خواهند شد.

وی گفت: پذیرش دانشجویان مذکور از طریق برگزاری آزمون و برای بهمن ماه سال جاری می باشد که از این تعداد 300 نفر دانشجو در مقطع کارشناسی حرفه ای در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان در شهرهای تبریز و ملکان پذیرفته خواهند شد.

خیری زاده با اشاره به سیاستهای جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی در پذیرش دانشجو در این دانشگاه افزود: روند تعریف دوره و تدوین سرفصل برای مقاطع مهندسی فناوری ارشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی آغاز شده که با اجرایی شدن این دوره ها امکان جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و ملکان نیز فراهم خواهد شد.

پذیرش دانشجویان به صورت کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای و همچنین کارشناسی حرفه ای صورت خواهد گرفت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز