خبرگزاری کار ایران

بازدید ازمساجد و تکایای شهرستان ایلام

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۱۷

اعضاء ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان از مساجد و تکایای روستاهای حاشیه و مناطق محروم شهر ایلام بازدید کردند.

ایلنا - ایلام: اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان از مساجدو تکایای روستاهای حاشیه ومناطق محروم شهرایلام بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حیاتی فرماندار در این بازدیدضمن گرامیداشت ایام سوگواری سید وسالارشهیدان افزود: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مهم الهی است که در صورت توجه صحیح و مسئولانه، تمام افراد می توانند بسیاری از انحراف های موجود در جامعه را برطرف کنند.

وی ادامه داد: اگر این دو فریضه، غریب واقع نمی شد، امروز شاهد بعضی از انحراف های اجتماعی موجود در جامعه نبودیم.حیاتی اظهار کرد: در شرایطی که دنیای استکبار تلاش دارد با استفاده از شبیخون فرهنگی، زمینه انحراف جوانان و آینده سازان ایران اسلامی را فراهم آورد، احیای امر به معروف و نهی از منکر می تواند توطئه آنان را خنثی کند.

وی گفت: اجرای این دوفریضه الهی وظیفه فرد و یا دستگاه خاصی نیست و همه مردم باید با رعایت مراتب امر به معروف و نهی از منکر، نسبت به اجرای آن بی تفاوت نباشند و در ترویج این فرهنگ در جامعه تلاش کنند.

حیاتی اظهار امیدواری کرد در سایه فضای معنوی ایام سوگواری سید و سالار شهیدان شاهد ترویج فرهنگ امر به معروف و در نتجه پاک شدن جامعه از ناپاکیهای اجتماعی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز