خبرگزاری کار ایران

فرماندار رباط کریم:

رژیم صهیونیستی دیگر ثباتی ندارد

کد خبر : ۲۱۴۰۲

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: مسلمانان جهان و ملت انقلابی ایران به حمایت خود از مردم مظلوم غزه ادامه خواهند داد و تا نابودی رژیم صهیونیستی همپای آنان خواهند بود.

ایلنا - رباط کریم: فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: مسلمانان جهان و ملت انقلابی ایران به حمایت خود از مردم مظلوم غزه ادامه خواهند داد و تا نابودی رژیم صهیونیستی همپای آنان خواهند بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان پور با محکومیت تجاوزات اخیر اشغالگران قدس به غزه افزود: کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه توسط اسرائیل غاصب، نشان دهنده خواری و رذالت این رژیم بوده و آنان با این اقدامات وحشیانه خوی حیوانی و ددمنشی خود را نشان می دهند.

وی ادامه داد: این کشتار وحشیانه و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به جایی نخواهد رسید و آنان هرگز نمی‌توانند اهداف شوم خود را با این اقدامات پیاده‌ نمایند.

فرماندار رباط کریم افزود: مردم غزه نیز دست از آرمان‌های خود بر نخواهند داشت و تا جان در بدن دارند با این رژیم فاسد و فاسق مقابله و مبارزه خواهند کرد.

سلیمان پور خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی دیگر ثباتی ندارد و نابودی آن نزدیک است و حامیان بزرگ رژیم صهیونیستی و حکام عرب که در این قضیه سکوت کرده اند، هم بدانند که حمایت از این اقدامات وحشیانه در ذهن‌ها و یادها خواهد ماند و آنان نیز سرنوشت خوبی را نخواهند داشت و همواره مورد مواخذه ملتهای خود و مورد نفرت همه انسانهای آزادیخواه و طرفدار حفظ کرامت انسانی خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز