خبرگزاری کار ایران

سمینار تخصصی " دیپلماسی رسانه" در دانشگاه تبریز برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۷۲

این سمینار با هدف آشنایی اصحاب رسانه با چالش های پیش روی رسانه ها در حوزه دیپلماسی رسانه با حضور" دکتر سلطانی فر و دکتر صمدی" از اساتید روزنامه نگاری و مدیریت رسانه کشور برگزار می شود

ایلنا- تبریز: به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سمینار تخصصی " دیپلماسی رسانه" با شرکت اصحاب رسانه و خبرنگاران استان برگزار می شود.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: این سمینار به مدت یک روز و با حضور" دکتر سلطانی فر و دکتر صمدی" از اساتید روزنامه نگاری و مدیریت رسانه کشور برگزار می شود.

خسرو کنعانی هدف از برگزاری این سمینار را آشنایی اصحاب رسانه استان با چالش های پیش روی رسانه ها در حوزه دیپلماسی رسانه عنوان کرد وافزود: آشنایی با مبانی غول های رسانه ای جهان، کارکرد دیپلماسی رسانه در عملیات روانی، آسیب شناسی دیپلماسی رسانه کشور، کارکرد رسانه‌ها در سیاست خارجی و کارکرد دیپلماسی رسانه‌ای در شرایط بحران از جمله محورهای این همایش می باشد.

وی یادآور شد: شرکت در این سمینار برای عموم اصحاب رسانه و خبرنگاران استان آزاد و رایگان می باشد.

کنعانی از علاقمندان خواست جهت ثبت نام در سمینار مزبور تا تاریخ دهم آذرماه جاری مشخصات خود را به شماره نمابر 3342565 ارسال کرده و جهت هماهنگی های بیشتر با شماره تلفن ها 3321120 و 3342117 تماس حاصل کنند.

بر اساس این گزارش، سمینار تخصصی " دیپلماسی رسانه" چهاردهم آذرماه سال جاری از ساعت هشت صبح تا 12 ظهر در تالار شهریار دانشگاه تبریز برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز