خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

شفافیت‌های مالی لازم در شهرداری وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۵۱

اگر از بودجه اتوبان صدر و مبلغی که به پیمانکار داده شده سوال شود کسی پاسخگو نیست. شفافیت مالی باید به میزانی باشد که اعضای شورا از پشت مانیتورهای خودشان بتوانند آن را ببینند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: متاسفانه شفافیت‌های مالی لازم در شهرداری وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله حافظی درحاشیه صد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات اخیر کمیسیون‌ها در هفته گذشته گفت: عده‌ای به نحوه رای‌گیری و انتخاب اعضای کمیسیون‌ها معترض هستند چرا که اعضای کمیسیون‌ها یکجا ابقا شده‌اند.

وی ادامه داد: باید درخواست اعضای شورا برای تغییر کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار می‌گرفت و در دستور کار شورا لحاظ می‌شد.

حافظی افزود: نحوه انتخابات خلاف قانون است و نشان‌دهنده آن است که آقایان از وضعیت موجود راضی هستند و شرایط را ایده‌آل می‌بینند.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر ادامه داد: متاسفانه شفافیت‌های مالی لازم در شهرداری وجود ندارد و کمیسیون بودجه مساله را بررسی خواهد کرد و از افراد فرهیخته در جهت اصلاح وضع مطلوب استفاده خواهد کرد.

حافظی گفت: اگر از بودجه اتوبان صدر و مبلغی که به پیمانکار داده شده سوال شود کسی پاسخگو نیست. شفافیت مالی باید به میزانی باشد که اعضای شورا از پشت مانیتورهای خودشان بتوانند آن را ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز