خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم ۳تیم ملی داشته باشیم؛

خوراکچی: کادرفنی و مسئولان عامل ناکامی فوتسال بودند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۳۵

ما بازیکنان خوبی داریم که از کنار آن می‌توان 3 تیم ملی تشکیل دهیم، اما در کنار آن باید برنامه‌ریزی صحیح انجام بدهیم

کارشناس فوتسال کشورمان با اشاره به ناکامی‌ تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی گفت: به نظر من در این ناکامی بازیکنان نقشی نداشتند، بلکه کادرفنی و مسئولان باید مسئولیت این ناکامی را برعهده بگیرند.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: انتظار می‌رفت خسوس با آنالیز بازی‌های ابتدایی تیم ملی در جام جهانی زمینه‌ای فراهم می‌کرد تا ملی‌پوشان در روند مسابقات خود تغییر تاکتیک بدهند، اما این کار صورت نگرفت. با این وضعیت باید هر چه سریعتر اقدامات لازم را برای اینکه فوتسال مجددا مسیر پیشرفت را طی کند انجام دهد.

وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم که از کنار آن می‌توان 3 تیم ملی تشکیل دهیم، اما در کنار آن باید برنامه‌ریزی صحیح انجام بدهیم تا بازیکنان بتوانند توانایی‌های خود را بروز دهند. متاسفانه طی چند وقت اخیر به شدت سقف قراردادهای بازیکنان پایین آمده و همین موضوع روی کار آنها تاثیر گذاشته، به هر حال بازیکنان فوتسال باید از لحاظ مالی تامین بشوند تا با دغدغه کمتری به میدان بروند.

این کارشناس فوتسال کشورمان تاکید کرد: بنا بر قوانین فوتسال که در کشورمان پیاده شد تیم‌های خیلی خوبی مثل فولاد ماهان از لیگ برتر فوتسال کناره‌گیری کردند که همین موضوع باعث شد لطمه بزرگی به فوتسال وارد شود، در نهایت هم تیم ملی ضربه خورد. البته نکته دیگر اینکه سرمربیگری تیم ملی برای صانعی زود بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز