خبرگزاری کار ایران

نمایش «کمدی نفوذ» از مرند به جشنواره کشوری تئا‌تر بسیج راه یافت

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۴

نمایش «کمدی نفوذ» با موضوع دفاع مقدس به نویسندگی «مهدی صالحیار» و کارگردانی «محمد یوسفی‌زاده» در در دهمین جشنواره استانی تئا‌تر بسیج آذربایجان شرقی شرکت داشت.

ایلنا- مرند: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند از راهیابی نمایش خیابانی «کمدی نفوذ» به جشنواره سراسری تئا‌تر بسیج کشور خبرداد.

محمدحسین شناور در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در دهمین جشنواره استانی تئا‌تر بسیج آذربایجان شرقی سه گروه نمایش خیابانی شامل نمایش «کمدی نفوذ» با موضوع دفاع مقدس به نویسندگی «مهدی صالحیار» و کارگردانی «محمد یوسفی‌زاده» کار گروه تئا‌تر «اوینار»، نمایش «من، تو، او، اشتباه» به نویسندگی «مهدی صالحیار» و کارگردانی «کاظم استادی» و نمایش «اسماعیل، اسماعیل» به نویسندگی «جمشید خانیان» و کارگردانی «امید حمزه‌ای» حضور داشتندکه نمایش «کمدی نفوذ» به عنوان نمایش بر‌تر این جشنواره انتخاب و به جشنواره کشوری تئا‌تر بسیج راه پیدا کرد.

وی افزود: در بخش نویسندگی و طرح و ایده بر‌تر «مهدی صالحیار» برای نویسندگی نمایش‌های «کمدی نفوذ» و «من، تو، او، اشتباه» موفق به کسب جایزه این جشنواره شد.

شناور خاطر نشان کرد: همچنین جایزه بازیگری دوم این جشنواره و نیز کارگردانی بر‌تر به «محمد یوسفی‌زاده» برای نمایش «کمدی نفوذ» تعلق گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز