خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در سمنان تقدیر كرد:

كارخانه‌ای كه با وجود تحریم‌ها، حقوق كارگران را رعایت می‌كند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۳

این کارخانه نمونه‌ای از کارخانه‌هایی است که با وجود همه مشکلات برای مبارزه با تحریمها هیچگاه سعی نکرده‌ از کارگران و حقوق قانونی‌شان مایه بگذارد.

دبیر خانه کارگر سمنان به معرفی كارخانه‌ای پرداخت كه با وجود مشكلات داخلی و خارجی كه دامن‌گیر تمامی صنایع شده است، با حمایت از كارگران خود توانسته هم در عرصه داخلی و هم در جایگاه جهانی جایگاه خود را در عرصه کسب و کار حفظ کند.

حبیب الله محقق در این باره به ایلنا گفت: یکی از کارخانه‌های تولید کننده «دانه‌های سیلیس» در سمنان که در عرصه صادرات نیز تا کنون موفق بوده، با وجود تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی غرب كه بر قیمت ارز و به تبع مواد اولیه تاثیر گذار بوده و همچنین عدم اختصاص سهم 30 درصدی بخش تولید در قانون هدفمندی یارانه‌ها كه موجب افزایش هزینه حامل‌های انرژی واحدهای تولیدی شده است، بر خلاف بسیاری از كارفرمایان كه به اخراج كارگران و تعطیلی صنایع اقدام می‌كنند، توانسته است با تضمین امنیت شغلی 200 كارگر، جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی حفظ كند.

او افزود: در دنیای پر رقابت کنونی، کارخانه «فروسیلیس» واقع در شهرک صنعتی سمنان با اجرای سیاستهای درست به عنوان یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان دانه‌های سیلیس شناخته می‌شود و در شرایط بحران اقتصادی تا كنون هیچ شكایتی از جانب كارگران این واحد تولیدی به خانه كارگر سمنان نشده است.

این فعال کارگری در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای این واحد تولیدی، تاكید كرد: این کارخانه نمونه‌ای از کارخانه‌هایی است که با وجود همه مشکلات  برای مبارزه با تحریمها هیچگاه سعی نکرده‌اند از کارگران و حقوق قانونی‌شان مایه بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز