خبرگزاری کار ایران

با اهدای کتاب به مدال‌آوران؛

انتشارات تیمورزاده از پارالمپیکی‌های ایران قدردانی کرد

کد خبر : ۲۱۳۰۴

افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان در المپیک و پارالمپیک در مقطعی اتفاق افتاد که میهمن عزیز ما با فشارهای بین المللی روبرو بود.

انتشارات تیمورزاده با اهدای 1540 جلد کتاب به هر ورزشکار، از مدال آوران افتخار آفرین کشورمان در رقابت های المپیک و پارالمپیک، تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر مسئول انتشارات تیمورزاده و مدیر نشر طبیب در خصوص این اقدام گفت: کار ما تولید کتاب است و از جمله اقداماتی که در حیطه فعالیت خود می‌توانیم انجام بدهیم، ترویح کتابخوانی است. اهدا کتاب، از جمله کارهایی است که فرهنگ کتابخوانی را در جامعه گسترش می‌دهد.

فرهاد تیمورزاده ادامه داد: افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان در المپیک و پارالمپیک در مقطعی اتفاق افتاد که میهمن عزیز ما با فشارهای بین المللی روبرو بود و کسب این افتخارات شادی و نشاط را برای عموم جامعه به ارمغان آورد.

مدیر انتشارات تیمورزاده در خصوص عناوین اهدایی به ورزشکاران افزود: انتشارات ما در حوزه کتاب های دانشگاهی در رشته پزشکی فعال است و در این میان عناوینی نیز وجود دارد که در حوزه سلامت عمومی و کودک به چاپ رسیده است. این عناوین که تعداد آنها به 360 جلد می‌رسد، برای اهدا به ورزشکاران عزیز مناسب شناخته شد و با توجه به ارادتی که مولا علی(ع) و ولایت ایشان داریم و نیز پشت سر گذاشتن عید غدیر و به نیت وجود مقدس 14 معصوم، تعداد 1540 جلد کتاب که مضربی از نام مقدس حضرت علی(110) و 14معصوم (ع) است به هر ورزشکار اهدا شد.

تیمورزاده تعداد کتاب‌های اهدایی به ورزشکاران المپیک و پارالمپیک را در مجموع 115 هزار و 500 جلد برشمرد و گفت: به 75 ورزشکار المپیک و پارالمپیک به همراه مربیان آنها کتاب هدیه شد و ترتیبی دادیم که تک تک کتاب‌های اهدایی به نام ورزشکاران برچسب بخورند تا در صورتی که کتاب‌ها از سوی ورزشکاران و بنا به تشخیص خودشان به نهادهای عمومی یا کتابخانه‌ها اهدا شد، همواره نام این عزیزان در اذهان عمومی زنده نگه داشته شود.

این اقدام فرهنگی مصادف با 24 آبان ماه، روز "اهدا کتاب به آنان که دوستشان داریم" صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز