خبرگزاری کار ایران

معاونت فنی عمرانی شهرداری ارومیه عنوان کرد:

باافتتاح تقاطع غیر همسطح ابوذر، ۱۶ حرکت ترافیکی روانسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۰۲۶

تقاطع غیر همسطح ابوذر در۵۰روز آینده با اعتباری بالغ بر۵۵۰میلیارد ریال در محل تلاقی یکی ازشریان‌های مهم و اصلی ارومیه(جاده شهید کلانتری باکمربندی خاتم الاانبیا) افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز خواهد شد.

تقاطع غیر همسطح ابوذر در۵۰ روز آینده بااعتباری بالغ بر۵۵۰ میلیارد ریال در محل تلاقی یکی از شریانهای مهم و اصلی ارومیه(جاده شهید کلانتری باکمربندی خاتم الاانبیا) افتتاح و بهره برداری از آن آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهندس ابراهیم صفری، معاون فنی عمرانی کلانشهر ارومیه، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما به ویژگیهاو اهداف و چشم انداز طرح اشاره کرد و گفت: روانسازی کامل ترافیکی دراین تقاطع با تامین ۱۶ حرکت ترافیکی و کمک به روان‌سازی رینگ اصلی شهر و نمادسازی و ایجاد سیما و منظری مطلوب در این محدوده است که این تقاطع در سه سطح غیر همسطح طراحی و بر اساس مصوبه درحال اجرا است که فاز اول آن با بیش از۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی و فاز دوم با ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی با تلاش شبانه روزی درحال احداثاست.

وی با عنوان این مطلب که پروژه به‌لحاظ اینکه بخش فنی پل از حساسیت‌های ویژه‌ای برخوردار است و بدون هیچ نقصی اجرا می‌شود، افزود: این طرح از آخرین تکنولوژی ساخت پل‌های ایران بهره‌مند است که در ساخت عرشه این پل‌ها از روش‌های بتن درجا با پیش کشیده و پس تنیده استفاده شده است.

صفری تصریح کرد: احتمال بهره برداری از فاز اول تقاطع ابوذر تا پایان مهر ماه متصور است و فاز دوم با پیش رانی دو پل(بی‌دو) به سمت اتمام است که تا۵۰ روز آینده تقاطع غیر همسطح ابوذر بصورت کامل به بهره برداری عموم مردم قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز