خبرگزاری کار ایران

سر آلکس فرگوسن:

شاید روزی کریس رونالدو را بخریم!

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۹۹

دوست دارم رونالدو به یونایتد برگردد ولی این بازیکن غیرقابل خرید است/رونالدو بخشی از مهارت‌های کانتونا را در خود دارد.

سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد تاکید کرد که بازگرداندن کریس رونالدو به اولدترافورد بعید است.

به گزارش ایلنا، سرالکس فرگوسن با بیان این مطلب اظهار کرد: دوست دارم رونالدو به یونایتد برگردد ولی این بازیکن غیرقابل خرید است. دوست دارم اینطور فکر کنم که چنین احتمالی ممکن است ولی بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. 

وی ادامه داد: فکر می‌کنید ارزش رونالدو چقدر است؟ او قطعا غیرقابل خرید است. چه کسی می تواند پول خرید او را بپردازد؟ او  قطعا مهره با ارزشی برای رئال بود ولی کریس همیشه دوست داشت برای رئال بازی کند. این رویای دوران کودکی‌اش بود. من نمی‌گویم رونالدو تا پایان عمر فوتبالی‌اش آنجا می‌ماند. هیچ کسی نمی‌داند. شاید هم روزی ما توانستیم او را بخریم.

فرگوسن در ادامه به تمجید از رونالدو پرداخت و افزود: رونالدو یک بازیکن باور نکردنی است. او یکی از بهترین هاست. ما مجموعه ای از بازیکنان خوب را در اختیار داریم و قطعا می‌توان رونالدو را با هر یک از این بازیکنان مقایسه کرد. هر چند رونالدو یکسری مهارت‌های ذاتی دارد ولی در عین حال او به شیوه‌های مختلفی خودش را ساخته تا به اینجا رسیده است.

وی در پایان متذکر شد: رونالدو خیلی تمرین کرده، او بخشی از مهارت‌های کانتونا را در خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز