خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای؛

نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمله به غزه را محکوم کردند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۹

پاسخ کوبنده مجاهدان غزه و موشک‌باران رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین‌های اشغالی خط بطلانی بر محاسبات غلط رژیم صهیونیستی کشید

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به غزه واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ۲۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای درباره تحولات اخیر غزه، از مقاومت مردم غزه حمایت کردند.

متن این بیانیه که علیرضا منادی عضو هیئت رئیسه آن‌را قرائت کرد به شرح ذیل است:

بسم‌الله القاصم‌الجبارین

رژیم پوشالی و ددمنش صهیونیستی با حمایت همه‌جانبه آمریکا یکبار دیگر دست به جنایت گسترده دیگری زد و با حملات متعدد و گسترده به مردم مظلوم غزه، ده‌ها انسان بیگناه بویژه زنان و کودکان را به خاک و خون کشید.

صهیونیست‌ها با تصور غلط تضعیف مقاومت، پس از ۲۰ ماه عملیات ایذایی و محاصره سیاسی و اقتصادی علیه سوریه، با این محاسبه که می‌توانند مقاومت اسلامی در غزه را بشکنند و حماس و جهاد اسلامی را به تسلیم وادارند تا مردم مقاوم غزه را مستاصل کنند، عملیات نظامی بویژه بمباران منازل مسکونی غزه را آغاز کردند غافل از آنکه غزه امروز به مراتب قوی‌تر از غزه جنگ ۲۲ روزه است.

پاسخ کوبنده مجاهدان غزه و موشک‌باران رژیم صهیونیستی در عمق سرزمین‌های اشغالی خط بطلانی بر محاسبات غلط رژیم صهیونیستی کشید و نشان داد که این رژیم،‌‌ همان خانه عنکبوتی است که در جنگ ۳۳ روزه، سید حسن نصرالله اعلام کرد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی این جنایت جدید رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم و حمایت همه جانبه خود را از مردم شریف غزه و مجاهدان جان‌برکف آن اعلام می‌کنیم و مطمئن هستیم با عنایت الهی پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین و شکست نهایی سرنوشت محتوم و مختوم رژیم صهیونیستی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز