خبرگزاری کار ایران

رییس خانه صنعت ایران در گفتگو با ایلنا:

خروج از رکود در صنایع مشهود نیست

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۳۲

خروج از رکود با گردش مالی محقق می‌شود که عمده آن در بخش تولیدات کشور است این در حالی است که در حال حاضر کارخانجات ما با ۳۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند و زمانی که این میزان به ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد می‌توان گفت از رکود خارج شده‌ایم.

رییس خانه صنعت ایران گفت: خروج از رکود در صنایع مشهود نیست.

عبدالوهاب سهل ابادی، رییس خانه صنعت ایران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا خروج از رکود در بخش صنعت ملموس است یا خیر؟، اظهار داشت: هم اکنون در صنعت تحولی ایجاد نشده است و در دیداری که با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور داشتیم، اعلام کردیم که ما از دولت حمایت خواهیم کرد و تا به نتیجه رسیدن موضوع مذاکرات هسته‌ای تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت خواهیم کرد و در مقابل از دولت انتظار حمایت بیشتر داریم.

وی افزود: متاسفانه در زمینه ارائه تسهیلات بانکی و طلب صنایع از دولت همچنان با مشکل مواجه هستیم و هنوز اتفاقی نیفتاده است.

سهل‌ابادی گفت: خروج از رکود با گردش مالی محقق می‌شود که عمده آن در بخش تولیدات کشور است این در حالی است که در حال حاضر کارخانجات ما با ۳۰ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند و زمانی که این میزان به ۵۰ تا ۷۰ درصد برسد می‌توان گفت از رکود خارج شده‌ایم.

وی تصریح کرد: خروج از رکود در شرایط فعلی تنها با اصلاح نظام بانکی محقق می‌شود و اینکه خلاءهای سیاست های بانکی درست شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز