خبرگزاری کار ایران

حسین مظفر در نطق میان‌دستور:

مسئولان قوای سه‌گانه مطیع ولایت هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۰

سران سه قوه تلاش کنندکه مسائل کلان کشور را حل و فصل کنند چراکه سران سه قوا در یک کشتی واحد نشسته‌اند و هر گونه زیاده خواهی باعث خواهد شد که کشتی از رسیدن به ساحل دور بماند.

 نماینده تهران در صحن علنی مجلس گفت: هر یک از قوای سه گانه باید با هماهنگی و تعامل و بدون سلیقه در کشور به دنبال انجام وظایف کاری خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین مظفر در نطق میان‌دستور امروز خود درصحن علنی مجلس شورای اسلامی به اصل 60 قانون اساسی و استقلال قوا اشاره کرد و گفت: اگرچه استقلال قوا درقانون اساسی بیان شده است اما همه مسئولان در این قوای سه گانه تحت امر اطاعت از ولایت هستند و براساس اصل 110 قانون اساسی می بایست مسائل و معضلات و مشکلات خود را با مقام معظم رهبری برطرف کنند.

وی افزود: براساس قانون اساسی نه مجلس و نه دولت حق دارند که برای همدیگر تصمیم سازی کنند و دولت باید بداند که مجلس در راس امور است.

مظفر خاطرنشان کرد: مسئولان قوای سه گانه بایداز اختلاف های فرسایشی پرهیز کنندو به حل مشکلات مردم بپردازند چراکه امروز انسجام ملی در راستای اقتدار ملی خلاصه می شود.

وی با بیان این مطلب که ملت ایران از فشار تحریم ها و تهدیدها رعبی ندارندگفت: این مردم همچون 8 سال دفاع مقدس باز به جهانیان نشان و ثابت خواهند کرد که دشمن نمی تواند با تحریم ها ذره ای از حب نظام را دراین ملت کم رنگ کند.

عضو هیات رئیسه آموزش و تحقیقات در ملجس شورای اسلامی گفت: سران سه قوه تلاش کنندکه مسائل کلان کشور را حل و فصل کنند چراکه سران سه قوا در یک کشتی واحد نشسته اند و هر گونه زیاده خواهی باعث خواهد شد که کشتی از رسیدن به ساحل دور بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز