خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضاییه در جمع خبرنگاران:

دستگاه قضایی در برخورد با اخلال‌گران اقتصادی جدی عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۶

فردا جزئیات بیشتری از پرونده ستار بهشتی اعلام می‌شود/باید همه مسئولان بر اساس قانون عمل کنند و قانونگرا باشند.

معاون اول قوه قضائیه، خبر داد که سخنگوی این قوه فردا در نشست هفتگی خود با خبرنگاران جزئیات بیشتری از پرونده ستار بهشتی - وبلاگ نویس فوت شده در زندان- را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیمی، امروز یکشنبه در حاشیه همایش امر به معروف و نهی از منکر در حوزه سیاست در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی اظهار داشت: قوه قضائیه به طور جدی با مفسدان اقتصادی برخورد خواهد کرد و ما دستور ویژه‌ای را به دادسرا‌ها و دادستان‌ها به ویژه دادستان تهران ابلاغ کرده‌ایم که برخورد قاطع و عبرت آموزی با مفسدان اقتصادی داشته باشند.

معاون اول قوه قضائیه همچنین درباره جزئیات پرونده ستار بهشتی که در نشست خبری فردا مطرح خواهد شد گفت: محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود جزئیات بیشتری را در این باره ارائه خواهد کرد.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه یکی از معروفات ما اجرای قانون است، افزود: باید همه مسئولان در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بر اساس قانون عمل کنند و قانونگرا باشند. قانونگرایی در حال حاضر یکی از الزامات مهم تلقی می‌شود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا به این نظام ضربه وارد کنند، افزود: آن‌ها تلاش کرده‌اند در حوزه‌ها اقتصادی، نفتی، بانکی و پولی خدشه‌ای را وارد کنند اما مسئولان و مردم در این ۳۰ سال نشان داده‌اند دشمن را به خوبی شناخته‌اند.

وی افزود: به گفته وی برخی از این اقدامات بر عهده مردم و برخی از آن بر عهده مسئولان خواهد بود.

رئیسی در مورد مسئولیت قوه قضائیه در برخورد با اخلالگران تاکیید کرد: دستگاه قضایی نشان داده است که در برخورد با اخلال‌گران اقتصادی جدی عمل می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: ما به دادسراهای استان‌ها، شهرستان‌ها و به خصوص تهران تأکید کردیم که برخورد قاطع و عبرت‌آموزی با اخلال‌گران اقتصادی انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز