خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان خصوصی سازی:

هیات واگذاری در مورد سهام 8 شرکت تصمیم گیری کرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۶۶

رییس کل سازمان خصوصی سازی از تصمیم گیری هیات واگذاری در خصوص سهام 8 شرکت دولتی خبر داد.

رییس کل سازمان خصوصی سازی از تصمیم گیری هیات واگذاری در خصوص سهام ۸ شرکت دولتی خبر داد.
به گزارش ایلنا، محمدرحیم احمدوند با اشاره به برگزاری جلسه هیات واگذاری عصر شنبه گفت: تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری ۱۰۰ درصد ارزش نیروگاه اسلام آباد از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط و ۴۰ درصد سهام شرکت مدیریت تولید برق اصفهان از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی توانیر به صورت نقد از طریق مزایده از جمله مصوبات این هیات بود.
وی افزود: قیمت پایه و شرایط واگذاری ۴۰ درصد سهام شرکت فلز تیمره از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق مزایده به صورت نقد، ۱۰۰ درصد سهام شرکت سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از طریق فرابورس به صورت نقد و اقساط و ۴۰ درصد سهام شرکت پتروشیمی پارس از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی ملی صنایع پتروشیمی ایران به صورت نقد از طریق فرابورس از دیگر مصوبات روز گذشته هیات واگذاری بود.
احمدوند اضافه کرد: به استناد بند ۳ ماده ۱۸ قانون اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی هم با اصلاح اساسنامه شرکت دخانیات و آب و فاضلاب استانی (آبفا) موافقت شد.
به گفته وی، در این جلسه با تغییر روش ۳۷ درصد سهام شرکت متال گس‌تر از شرکتهای زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به روش مذاکره موافقت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز