خبرگزاری کار ایران

2800 جلد سند روستایی به روستائیان آمل تحویل داده می‌شود

کد خبر : ۲۱۱۵۷

رئیس اداره بنیاد مسكن شهرستان آمل از ارائه 2800 جلد سند روستایی روستایی به روستائیان آملی تا پایان سالجاری خبر داد.

ایلنا - آمل: رئیس اداره بنیاد مسكن شهرستان آمل از ارائه 2800 جلد سند روستایی روستایی به روستائیان آملی تا پایان سالجاری خبر داد.

اسماعیل علوی در در نشست فرماندار آمل با دهیاران بخش مركز آمل گفت: این تعداد سند هم اكنون به دلیل مشكلات جزئی در دست بررسی است تا پایان سال 91 در اختیار روستائیان قرار می گیرد.

وی با بیان اینكه بزودی صدور سند پس از ابلاغیه جدید برنامه پنجم به استان و شهرستان ها اعلام و آغاز خواهد شد، افزود: مجوز صدور سند روستایی تاكنون براساس برنامه چهارم انجام می شود كه با پایان سال 88 صدور به طور مسكوب مانده بود.

علوی با اعلام اینكه هم اكنون هفت هزار و 500 جلد سند روستایی در بخش مركزی در دست بررسی است، اذعان داشت: در این بخش حدود 60 روستا در اجرای طرح هادی قرار گرفته كه 18 روستای آن در دست اجرا است.

رئیس بنیاد مسكن آم با اشاره به اینكه تاكنون این بخش 8 هزار واحد روستایی از دریافت تسهیلات بانكی برخوردار شدند، اظهار داشت: به دهیاران توصیه می شود به خانه هایی كه قدمت 30 سال به بالا دارند به این نهاد معرفی تا از مزایای وام بانكی برخوردار شود.

وی ابراز داشت: ازمعرفی 15 هزار متقاضی استان مازندران به بانك های عامل جهت دریافت تسهیلات بانكی حدود دو هزار و 500 متقاضی از شهرستان آمل است كه در ردیف دریافت وام قرار گرفتند.

علوی در پایان خواستار همكاری و مشاركت دهیاران جهت معرفی آن دسته از كارگران ساختمانی به اداره بنیاد مسكن شد تا ثبت نام این افراد از مزایای كلاس های آموزشی مهارت ایمنی اداره فنی و حرفه ای آمل برخوردار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز