خبرگزاری کار ایران

فرماندار گیلانغرب خبر داد:

آغاز عملیات احداث خط انتقال گاز به عراق و سوریه در گیلانغرب

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۳

فرماندار گیلانغرب از آغاز عملیات احداث خط انتقال گاز به عراق و سوریه در این شهرستان خبر داد.

ایلنا ـ گیلانغرب: فرماندار روانسر درگفت: عملیات اجرای خط انتقال گاز جمهوری اسلامی ایران به كشورهای عراق و سوریه در محدوده حوزه استحفاظی این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از گیلانغرب، اردشیر رستمی تاکید کرد: این پروژه به لحاظ منافع عمومی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی برای جمهوری اسلامی ایران حایز اهمیت است.

وی تصریح كرد: خط انتقال گاز از مبدا در شهرستان كوهدشت شروع شده و وارد حوزه استحفاظی این شهرستان می شود تا از طریق مرز غربی به كشور عراق منتقل شده و تا پایتخت این كشور ادامه داشته و پس از آن به كشور می رسد.

فرماندار گیلانغرب افزود: این خط انتقال از شهرستان گیلانغرب تا مقصد 225 کیلومتر خود بود که براساس برآوردهای انجام شده، اعتباری در حدود 3 میلیارد دلار برای انجام این پروژه احتیاج است.

رستمی تکمیل این پروژه را خردادماه سال 92 اعلام کرد و گفت: این طرح از جزو پروژه های پر اهمیت است و از مردم و مسئولان و نیز دستگاههای اجرایی درخواست داریم که در طول انجام این پروژه نهایت همکاری را با مسئولان طرح داشته باشند.

فرماندار گیلانغر با اشاره به اینکه تمام زیرساختهای این پروژه در بحث حقوقی و تملک انجام شده است، افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده همه حق و حقوق كشاورزان و خسارت وارد شده به اراضی كشاورزی این شهرستان بخاطر احداث این خط انتقال جبران و پرداخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز