خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل ترافیك شهرداری كرمانشاه:

6 دستگاه تابلو پیام متغیر ترافیكی در كرمانشاه نصب شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۲۱

معاون حمل و نقل ترافیك شهرداری كرمانشاه از نصب و راه اندازی شش دستگاه تابلو متغیر خبری VMS در بزرگراه ها و معابر هسته مركزی این شهر خبر داد.

ایلنا ـ کرمانشاه: معاون حمل و نقل ترافیك شهرداری كرمانشاه گفت: شهردار کرمانشاه 6 دستگاه تابلو پیام متغیر ترافیكی در سطح شهر نصب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، افشین لر زنگنه افزود: شهرداری كرمانشاه با هدف روان سازی و اطلاع رسانی ترافیكی به مردم اقدام به خرید و نصب این تابلوها كرده است.

وی گفت: تابلوها جهت اعلام پیام های ترافیكی در بلوار شهید كشوری روبروی استانداری، چهار راه سی متری دوم، سه راه 22 بهمن جنب مسكن و شهرسازی، كمربندی غربی قبل از پل جانبازان، كمربندی شرقی قبل از پل شهدا و ضلع جنوبی میدان آزادی (ابتدای خیابان مدرس) نصب و راه اندازی شده است.

لر زنگنه یادآور شد: سه تابلوی پیام متغیر دیگر نیز خریداری شده كه نصب آنها در بلوار شهید جعفری (كسری)، مصطفی امامی و شهید بهشتی در دست انجام است.

وی در خصوص سیستم SCATS نیز گفت: این سیستم به سرعت، الگوهای حركت ترافیك را تشخیص داده و بر اساس آنها زمان بندی و كنترل تقاطع ها را انجام می دهد و هم اكنون در سراسر دنیا از آنها استفاده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز