خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

رئیس بانک مرکزی، سه‌شنبه به كمیسیون اقتصادی می‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۳۸

علل افزایش (۶۰) الی (۷۰) درصدی قیمت بلیط هواپیما به تقاضای عده‌ای از نمایندگان محترم مجلس نیز در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور مسولان بانک مرکزی از جمله محمود بهمنی، رئیس این بانک در کمیسیون اقتصادی خبر داد.

حجت السلام روح الله بیگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با لایحه اصلاح قانون نظام صنفی کشور گفت: این لایحه تقریبا از اوایل کاری مجلس نهم در اختیار اعضای کمیسیون اقتصادی قرار گرفته است و اعضای این کمیسیون تاکنون توانسته‌اند ۲۰ ماده و تبصره این لایحه را به تصویب برسانند و فردا نیز این لایحه را مورد بررسی نهایی قرار خواهند داد.

وی درادمه افزود: لایحه اصلاح نظام صنفی کشور در دوره هشتم مجلس نیز بررسی شده بود ولی در این دوره نمایندگان این لایحه را بطور کامل بررسی کردند و پس از بررسی نهایی در صحن علنی مطرح خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون همچنین در رابطه با طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی نیز نشستی را با مسولان برگزار خواهند کرد.

نماینده شاهین دژ و تکاب در خانه ملت گفت: اعضای کمیسیون اقتصادی در راستای تحقیق و تفحص از بانک مرکزی هفته گذشته نیز جلسه‌ای با بهمنی برگزار کردند و در نشست هفته جاری نیز موارد دیگری بررسی خواهد شد.

بیگی در ادامه بیان کرد: علل افزایش (۶۰) الی (۷۰) درصدی قیمت بلیط هواپیما به تقاضای عده‌ای از نمایندگان محترم مجلس و ارجاعی از سوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در اجرای بند (۷) و تبصره (۱) ماده (۴۹) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کارگروه پولی و مالی رسیدگی به لایحه تأسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی برسی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز