خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در قم:

افتتاح آزاد راه قم - گرمسار تا پایان امسال / تکمیل ایمنی پیش‌شرط افتتاح پروژه

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۰۷۰

بحثایمنی در پروژه‌ها مهم‌ترین مسئله در وزارت راه و شهرسازی است از همین رو تا مباحثایمنی تکمیل نشده باشد پروژه‌ها بهره‎برداری نمی‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب که آزاد راه قم - گرمسار تا پایان امسال افتتاح خواهد شد، گفت: بحثایمنی در پروژه‌ها مهم‌ترین مسئله در وزارت راه و شهرسازی است از همین رو تا مباحثایمنی تکمیل نشده باشد پروژه‌ها بهره برداری نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در ابتدای سفر به استان قم از پروژه آزاد راه قم - گرمسار بازدید کرد.

وی با اعلام خبر افتتاح این پروژه تا پایان امسال اظهار کرد: بحثایمنی در پروژه‌ها مهم‌ترین مسئله در وزارت راه و شهرسازی است از همین رو تا مباحثایمنی تکمیل نشده باشد پروژه‌ها بهره‎برداری نمی‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه لازم است برای تحویل آزادراه قم گرمسار تیمی برای بررسی جوانب طرح تشکیل شود، افزود: باید مباحثفنی و ایمنی راه‌ها ۱۰۰درصد تکمیل پیش از تحویل به راهداری تکمیل شود.

آخوندی با اشاره به عدم بهره‎برداری از پروژه‌های نمی‌ه‎کاره و ناقص، تصریح کرد: از مهم‌ترین کارهایی که باید براین پروژه انجام شود شروع عملیات نصب دوربین‌های کنترل سرعت و سایر تجهیزات راهداری در آزاد راه قم گرمسار است.

وزیر راه و شهرسازی بر معماری و زیباسازی جاده و حریم و منظر آن تاکید کرد و گفت: باید مفهوم معماری راه را در دستور کار پروژه‌های راه سازی قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مشاور جاده و مشاور معماری باید هماهنگ با یکدیگر عمل کنند، عنوان کرد: این تعامل و هماهنگی سبب رعایت بیشتر مسائل فنی، زیبایی جاده و آسایش مسافران می‌شود.

آخوندی در بخش دیگری از سخنان خود به محور کمربندی جنوب غربی تهران اشاره کرد و افزود: شروع این پروژه نیز با تصویب هیئت وزیران اجرایی می‌شود.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یک روزه به قم، قرار است از پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) بازدید و چند پروژه در بخش مسکن را نیز افتتاح کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز