خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای اسلامی شهر رشت اذعان کرد:

بستن خیابان علم الهدی رشت برای شهروندان نارضایتی ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۵۱۱

قرار است خط ویژه در خیابان حاجی آباد تا شهرداری راه اندازی شود اما این امر مستلزم ایجاد محدودیت های تردد در این مسیر است اما پیش از اجرا، از شهروندان نظر سنجی خواهد ش

ایلنا - گیلان: یک عضو شورای اسلامی شهر رشت، اذعان کرد: جابجایی ایستگاه های تاکسی و بستن خیابان علم الهدی برای شهروندان بویژه دانش آموزان که می خواهند سریع به مقصر برسند؛ نارضایتی ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، غلام رضا خاکسار در جلسه علنی 488 شورای اسلامی این شهر با بیان این مطلب، تاکید کرد: ایجاد محدودیت تردد در محدوده بانک ملی تا حاجی آباد، نیز مشکل ساز خواهد شد و این در شرایطی است که ما در سال گذشته حتی یک متر پارکینگ نیز برای شهروندان ایجاد نکرده ایم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه،اظهار کرد: مقدمات برون سپاری خدمات در سازمان اتوبوسرانی فرآهم شده و به زودی اساسنامه آن به منظور بررسی بیشتر اعضا و رفع نواقص و موانع قانونی به شورای شهر می رسد.

سید محسن پورفخریان،، خاطر نشان کرد: به پیشنهاد سازمان تاکسیرانی به دلیل مسافت زیاد بین ساختمان های مسکونی و خیابانی که تاکسی عبور می کند، قرار است به صورت پایلوت از ابتدای خیابان باهنر تا ابتدای خیابان بیانی خط تاکسی گذاشته شود و در صورت موفق بودن طرح، به دیگر خیابان ها نیز تعمیم داده شود.

وی ادامه داد: قرار است خط ویژه در خیابان حاجی آباد تا شهرداری راه اندازی شود اما این امر مستلزم ایجاد محدودیت های تردد در این مسیر است اما پیش از اجرا، از شهروندان نظر سنجی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز