خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کفت و گو با ایلنا:

نجات یک مادر و فرزند در سیل مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۸

هچنان بارش باران در این شهر‌ها بویژه درنوشهر و چالوس ادامه دارد و جهت کاهش خسارت‌ها در این شهر‌ها تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش هستند و علاوه امدادرسانی در بین ساکنان، وسایل زیستی و مواد غذایی توزیع می‌کنند.

ایلنا: رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر: سرعت عمل نیروهای امدادی در حدثه سیل و آبگرفتگی اخیر شهرهای شمالی کشور موجب شد تا یک مادر و یک کودک که در خانه حبس شده بودند و در حال غرق شدن بودند از مرگ نجات پیدا کردند.

محمود مظفر در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت زلزله زدگان با توجه به شرابط جوی و بارش باران و برف اخیر گفت: هنوز ساکنین ۵ روستا با جمعیتی بیش از ۳۰۰ نفر صاحب خانه و کانکس نیستند لذا تا آماده شدن خانه‌ها و تامین کانکس، نیزوهای امدادی در بین این افراد چادرهای مقاوم وعایق و وسایل گرمایشی از قبیل والور توزیع کرده‌اند.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقدامات اداره برق آذربایجان جهت کابل کشی و برق رسانی به زلزله زدگان برای استفاده از وسایل گرمایش مناسب شده است و امیدواریم با ادامهٔ این روند آسیبدیدگان در فصل سرما بتوانند از وسایل گرمایشی استفاده کنند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در رابطه با آخرین وضعیت سیل و آبگرفتگی شهرهای شمالی کشور تصریح کرد: هچنان بارش باران در این شهر‌ها بویژه درنوشهر و چالوس ادامه دارد و جهت کاهش خسارت‌ها در این شهر‌ها تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش هستند و علاوه امدادرسانی در بین ساکنان، وسایل زیستی و مواد غذایی توزیع می‌کنند.

وی ادامه داد: سرعت عمل نیروهای امدادی در حدثه سیل و آبگرفتگی اخیر شهرهای شمالی کشور موجب شد تا یک مادر و یک کودک که در خانه حبس شده بودند و در حال غرق شدن بودند از مرگ نجات پیدا کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز