خبرگزاری کار ایران

سالارکیا خبرداد:

لایحه دفاعیه ژوزه روی میز کمیته انضباطی

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۸

باشگاه پرسپولیس بیشترین همکاری را با تیم ملی فوتبال کشورمان داشته و بدون تردید این امر بدون همراهی همه جانبه سرمربی میسر نبود.

معاون حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس خبر از ارسال لایحه دفاعیه مانوئل ژوزه برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داد.

به گزارش ایلنا، محمود سالارکیا گفت: لایحه دفاعیه ای که بر اساس اظهارات و توضیحات مانوئل ژوزه تنظیم شده بود روز گذشته (سه شنبه) به امضای وی رسید و طبق هماهنگی به عمل آمده با اسماعیل حسن زاده صبح امروز در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفت.

وی با اشاره به اظهارات مثبت سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد این موضوع خاطرنشان کرد: آنچه ژوزه در دفاعیه خود مطرح کرده اند فقط در حد حرف نیست و آنها را در عمل ثابت کرده اند. باشگاه پرسپولیس بیشترین همکاری را با تیم ملی فوتبال کشورمان داشته و بدون تردید این امر بدون همراهی همه جانبه سرمربی میسر نبود.

سالارکیا در ادامه تصریح کرد: مانوئل همانطور که در اظهارات خود گفته اند، در عمل هم ثابت کرده اند که با وجود اختلافاتی که از گذشته با کارلوس کی روش داشته اند آنها را وارد مناسبات فوتبال ایران نکرده و با وجود مشکلات فراوانی که خود داشته اند، ملی پوشان را هر زمان که مورد نیاز سرمربی تیم ملی بوده است در اختیار ایشان گذاشته اند.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس افزود: من امیدوارم اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن اظهارات مانوئل ژوزه در لایحه دفاعیه مبنی بر اینکه نه تنها اقدامی علیه تیم ملی انجام نمی دهند، بلکه حمایت از تیم ملی را در دستور کار دارند و این را در عمل ثابت کرده اند، نسبت به قضاوت درباره این پرونده اقدام کنند. حمایت از تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی از اولویت های باشگاه پرسپولیس بوده است و ما امیدواریم با درایتی که وجود دارد، این مناسبات تقویت شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز