خبرگزاری کار ایران

دانشجوی پیام نور زنجان برترشد؛

دانشجوی پیام‌نور زنجانی نفر اول مسابقات مداحی کشور شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۴

دانشجوی پیام‌نور استان زنجان نفر اول رشته مداحی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان كشور شد.

 

زنجان – ایلنا: مداح برتر کشور و تنها نماینده استان زنجان از پایتخت شور و شعور حسینی در مراسم اختتامیه این جشنواره نیز به مداحی پرداخت.

به گزارش ایلنا از زنجان حاج جواد مرشدی دانشجوی رشته‌ی آمار پیام‌نور مرکز زنجان در بین 14 مداح به رقابت پرداخت و مقام نخست را به خود اختصاص داد.

رقابت‌های رشته مداحی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان كشور برای نخستین بار در دو مرحله کتبی و شفاهی در محل مجتع فرهنگی دانشجویی سیزدهم آبان برگزار شد.

گفتنی است 11 سال جزء نخبگان استان، نفر برتر رشته قرائت کشوری، برگزیده شدن در رشته ترتیل به مدت پنج سال در استان، سرپرست و عضو گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی حبل‌المتین دانشگاه پیام‌نور مرکز زنجان، کسب مقام نخست مسابقات کشوری اذان فرهنگ و ارشاد، کسب عنوان برتر مسابقات کشوری اذان اداره کل اوقاف از جمله عناوین کسب شده توسط حاج جواد مرشدی مداح برتر کشوری است.

یادآور می‌شود مداح برتر کشور و تنها نماینده استان زنجان از پایتخت شور و شعور حسینی در مراسم اختتامیه این جشنواره نیز به مداحی پرداخت.

لازم به ذکر است طرح اجرای برنامه توسط حاج جواد مرشدی در محضر مقام معظم رهبری از جمله برنامه‌هایی است که قرار است با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز