خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی؛

كتاب مجموعه قوانین و مقررات میراث فرهنگی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۴۳

این كتاب در دو جلد و با دو هزار و 14 صفحه از سوی نشر پارلا تهیه و وارد بازار چاپ و نشر كشور شده است/ برای نخستین بار در كشورمان، این قوانین و مقرات به صورت جامع و كامل از سوی محققان و نویسندگان آذربایجان شرقی در قالب یك مجموعه كتاب منتشر می شود.

ایلنا- تبریز: كتاب مجموعه قوانین و مقررات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز چهارشنبه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از تبریز، این کتاب توسط تراب محمدی، نقی زهی و حسن رضازاده، گردآوری و تألیف شده است.

كتاب در دو جلد و با دو هزار و 14 صفحه از سوی نشر پارلا تهیه و وارد بازار چاپ و نشر كشور شده است.

در این كتاب، كلیه قوانین مرتبط با حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشورمان از سال 1344 تا سال 1390 ذكر شده است.

بنابر این گزارش، فهرست بندی این كتاب در دو شكل تاریخ وضع قوانین و همچنین الفبایی تنظیم و برای دسترسی آسان خوانندگان در ابتدای آن قرار گرفته است.

میراث فرهنگی و آثار تاریخی و ثبتی و همچنین صنایع دستی و گردشگری حوزه های حساسی در زمینه قوانین، مقررات و جرایم و مجازات به شمار می روند كه با توجه به گستردگی این بخش ها، لزوم تدوین كتابی منسجم در خصوص این قوانین جدی به نظر می رسید.

برای نخستین بار در كشورمان، این قوانین و مقرات به صورت جامع و كامل از سوی محققان و نویسندگان آذربایجان شرقی در قالب یك مجموعه كتاب منتشر می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز