خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کتاب/

نشست ادبی در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۵

یکی از موثرترین سلاح ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی، شناخت، باور و تکیه بر گنجینه ی فرهنگی خود است.

ایلنا - بندر امام خمینی(ره): به مناسبت هفته کتاب، نشست مشترک ادبی بین اعضاء کانون ادبی کتابخانه ی شهید اندرزگو، و تعدادی از دانش آموزان این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش ایلنا از بندر امام خمینی(ره)، علی مجدم، مسوول کتابخانه شهید اندرزگو بندر امام خمینی(ره)، با اعلام این خبر افزود: به منظور آشنایی بیشتر نسل جوان به اهمیت کتاب و کتابخوانی، و همچنین آشنایی این قشر با فعالیت های فرهنگیِ صورت گرفته در این نهاد، یک نشست مشترک ادبی با حضور جمعی از اعضاء کانون ادبی کتابخانه ی شهید اندرزگو و تعدادی از دانش آموزان مدارس این شهرستان، در محل تالار مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وی ادامه داد: از ذوالفقار شریعت، شاعر و رونامه نگار جنوبی، به عنوان سخنران در این مراسم دعوت بعمل آمد که وی ضمن بیان اهمیت کتاب و کتاب خوانی و همچنین اشاره ای به پیشینه پر بار فرهنگ و ادب و هنر ایران زمین، از قشر جوان خواست تا با مطالعه و تحقیق در پیرامون، تاریخِ فرهنگی سرزمین خود، قدردان تلاش و زحمات پیشینیان باشند.

ذوالفقار شریعت، در این نشست ضمن پاسخ به پرسش های حاضرین در خصوص جایگاه ادبیات معاصر، و بخصوص نقش شعر در عصر حاضر، بندر امام را یکی از شهرهای پُرکار در عرصه ی فعالیت های فرهنگی استان خوزستان دانسته و ابراز امیدواری کرد، تا با حمایت مسوولین و همچنین استقبال قشر جوان، در آینده شاهد حضور چشم گیر هنرمندان این شهر در عرصه ی فعالیت های فرهنگی کشور باشیم.

وی، یکی از موثرترین سلاح ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی را شناخت، باور و تکیه بر گنجینه ی فرهنگی دانسته و معتقد بود، می توانیم با تلاش بیشتر در معرفی ظرفیت فرهنگی، جهان را وامدار غنای فرهنگ خود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز