خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

عملیات اجرایی سدهای سیوکی جلیل و شبلیز آغاز می شود

کد خبر : ۱۹۹۲۳

پیگیری های ملی از مراجع مختلف برای راه اندازی این سدها توسط وکیل مردم در مجلس صورت می گیرد و از مسوولان استانی نیز می خواهیم در این بین فعالیت های استانی را شدت بیشتری ببخشند.

ایلنا - یاسوج: نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی از آغاز عملیات اجرایی سدهای " شبلیز " و " سیوکی جلیل " در آینده ای نه چندان دور خبرداد.

" غلام محمد زارعی " در گفتگو با ایلنا در یاسوج گفت: بزودی عملیات اجرایی سدهای " شبلیز " و " سیوکی جلیل " آغاز و فرصت های شغلی پایداری برای جوانان جویای کار در این استان فراهم می شود.

وی بدون اشاره به اعتبار موردنیاز سدهای شبلیز و سیوکی جلیل در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، اظهارداشت: ماده 215 برای آغاز عملیات اجرایی در حال صادر شدن است که با صدور مجوز، عملیات اجرایی این سدها آغاز می شود.

زارعی، آغاز عملیات اجرایی سدهای " شبلیز " و " سیوکی جلیل " را برای فراهم نمودن فرصت های شغلی متعدد بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: با فعالیت بیشتر " سد تنگ سرخ " نیز شاهد افزایش این فرصت ها در حوزه بویراحمد خواهیم بود.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی در ادامه از افزایش اعتبارات برای پرداخت مطالبات کشاورزان و باغداران حوزه " تنگ سرخ " خبرداد.

وی گفت: با پرداخت مطالبات باغداران و کشاورزان در این حوزه نیز شاهد افزایش فعالیت اجرایی سد تنگ سرخ و همکاری مردم این حوزه برای مشارکت با سدسازی خواهیم بود.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز