خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز:

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز آماده توسعه همکاریها با صنعت است

کد خبر : ۱۹۹۱۰

اساتید دانشگاه دارای تجارب علمی و علاقه وشور فراوانی هستند جهت فعالیت دربخش صنعت هستندبراین اساس وعنایت صاحبان صنایع به این نکته بایستی بیشترباشد.

ایلنا - تبریز: رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز گفت: این دانشگاه با پتانسیل قوی آماده توسعه همکاریها با بخش صنعت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رضایی که صبح امروز در جلسه مشترک بین این دانشگاه و انجمن مدیران صنایع استان آذربایجان شرقی سخن می گفت افزود: هدف از برگزاری این جلسه برقراری ارتباط بیشتر وتنگاتنگ بین دانشگاه وصنعت است.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی تبریز تصریح کرد: اساتید دانشگاه دارای تجارب علمی و علاقه وشور فراوانی هستند جهت فعالیت دربخش صنعت هستند بر این اساس وعنایت صاحبان صنایع به این نکته بایستی بیشتر باشد.

وی همچنین به توانمندیهای دانشگاه آزاداسلامی تبریز اشاره کرد و افزود: آزمایشگاهها،کارگاهها و لابراتوارهای مجهز این دانشگاه آماده ارائه خدمات به بخش صنعت و صاحبان صنایع است.

در ادامه این جلسه رئیس انجمن صنایع استان آذربایجان شرقی گفت: هرچه قدر منابع نیروی انسانی بهتر تربیت یافته و کارآزموده باشند،جامعه ای بهره ور خواهیم داشت.

سیدباقرشریف زاده افزود: انجمن صنایع استان آذربایجان شرقی درمورد مسائل اقتصادی جامعه وصنعت بی تفاوت نیست و حدود 800 صنعت دراستان پتانسیل مناسبی است و آمادگی همکاری با دانشگاه را دارند.

وی تاکید کرد: انجمن صنایع استان باتوانایی وتجارب خود آماده هرگونه مشارکت و همکاری بادانشگاه آزاد اسلامی تبریز می باشد.

استفاده از آزمایشگاههای دانشگاه به منظور درآمدزایی،برگزاری نشستها،سمینارها وسخنرانی های علمی مشترک،برگزاری کارگاهها و دوره های بازآموزی،راه اندازی کلینک های تخصصی،انتشار مجلات،بررسی کارشناسی نیازهای صنایع برای ایجاد رشته های جدید،حمایت مالی از پایان نامه هایی که در راستای رفع نیاز صنایع استان آذربایجان شرقی است.

تصویب رسیده بین دانشگاه آزاد اسلامی تبریز وانجمن صنایع استان آذربایجان شرقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز