خبرگزاری کار ایران

مدیریت راهداری مازندران:

نگهداری از راه ها اولویت كاری راه و شهرسازی است

کد خبر : ۱۹۸۵۹

پلها به عنوان عناصر مهم و كلیدی در شبكه شریانی راههای یك كشور، نقش ویژه ای را ایفاء می كنند لذا احداث و تامین ایمنی و پایداری پل در همه وقت از ضرورت و اهمیت بالایی برخوردار است.

ایلنا-ساری:مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در مراسم بهره برداری از پل فلزی كاله حفظ و نگهداری از راههای موجود را وظیفه ذاتی و اولویت كاری راه و شهرسازی عنوان كرد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب افزود: از جمله اهداف مهم اداره كل ایجاد شبكه حمل و نقل سریع، آسان و ایمن سازی راههای ارتباطی و كاهش سوانح رانندگی است.

وی در ادامه افزود: این اداره كل در دو بخش اصلی حفظ و نگهداری و ایمن سازی شبكه راههای استان (عملیات راهداری) و همچنین بهسازی و توسعه شبكه راههای مواصلاتی اقدامات گسترده ای را در دست اقدام دارد.

مهندس نجفی در ادامه به اهمیت ابنیه های فنی در سطح محورها اشاره و خاطر نشان كرد: پلها به عنوان عناصر مهم و كلیدی در شبكه شریانی راههای یك كشور، نقش ویژه ای را ایفاء می كنند لذا احداث و تامین ایمنی و پایداری پل در همه وقت از ضرورت و اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران در ادامه به عملیات اجرایی تعویض پل كاله اشاره و اظهار داشت: محور بهنمیر _ بابلسر به عنوان یكی از محورهای پرتردد فرعی در سطح استان بوده كه نقش بسزایی در جابه جایی كالا و مسافر در منطقه داشته، از این رو عملیات تعویض این پل به دلیل كثرت بار ترافیكی، عرض كم سواره رو و محدودیت تناژ در دستور كار این اداره كل قرار گرفت.

مهندس نجفی در ادامه خاطر نشان كرد: عملیات اجرایی پروژه مذكور شامل نصب پل خرپایی فلزی به طول 36 متر و عرض 7/5 متر بوده كه با اعتباری بالغ بر 5500 میلیون ریال به اجرا در آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز