خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام آمل:

3800 زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد آمل هستند

کد خبر : ۱۹۸۵۲

3 هزار و 800 زن سرپرست خانوار در کمیته امداد شهرستان آمل فعالیت داشته و خانواده‌های خود را هدایت می‌کنند.

ایلنا-آمل: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: 3 هزار و 800 زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل،رمضان علی‌پور در همایش "نقش مادر در تقویت و تحکیم بنیان خانواده" آمل بیان داشت: زن و مادر در هر خانواده‌ای یکی از ارکان اصلی محسوب شده و نقش کلیدی دارد زیرا مادر به عنوان سنبل عشق، عطوفت و مهربانی افراد خانواده را به هم متصل می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه خانواده هسته اولیه تشکیل جامعه است با این وجود جامعه‌ای سالم و غنی نیازمند خانواده‌ای سالم و غنی از ارزش‌های اخلاقی، دینی و رفتاری است.

علیپور با اعلام اینکه زنان از ویژگی‌های خاصی برخوردارند که به عنوان یک هدیه الهی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: خداوند برای زنان چنان ارزشی قائل شده که قبل از مردان آنها را به حضور می‌پذیرد به طوری‌که سن ورود به عبادت را برای زنان زودتر از مردان بنا نهاده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با تاکید اینکه در برخی از خانواده‌ها با نبود سرپرست خانواده زنان این مسئولیت را برعهده دارند، گفت: 3 هزار و 800 زن سرپرست خانوار در کمیته امداد این شهرستان فعالیت داشته و خانواده‌های خود را هدایت می‌کنند.

علیپور با اعلام اینکه در خانواده‌هایی که بنا به دلایلی سرپرست‌شان را از دست داده‌اند مهره اصلی خانواده زن و مادر است، اذعان داشت: جایگاه ویژه‌ای در این موارد برای زنان ترسیم می‌شود که سکان هدایت خانواده به دست آنها قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: خداوند دو سرمایه با ارزش جمال و عاطفه را به زنان عطا کرده است، یادآور شد: دو دیدگاه برای استفاده از این دو سرمایه وجود دارد که دیدگاه نخست مربوط به پیامبران الهی و براساس هدایت وحیانی است و دیدگاه دیگر مربوط به مکاتب مادی بوده که در برهه از زمان نسخه متفاوتی پیچیده و سرگردانی بشر را ناشی می‌شود.

به گزارش ایلنا: همایش 300 نفری "نقش مادر در تقویت و تحکیم بنیان خانواده" با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل و اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان به مناسبت روز خانواده برگزار شده که به 10 نفر از مادران، دختران و بانوان فعال مددجوی این نهاد جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز